Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21, Mei , 2012, 09:03:29
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Muziek
| | |-+  Wim Soutaer
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 Print
Auteur Topic: Wim Soutaer  (gelezen 1287 keer)
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 16, Maart , 2010, 17:54:05 »

'Voorbij' is de nieuwe single van Wim Soutaer

Als voorloper naar Wim Soutaer’s eerste Best Of  ging Wim op zoek naar een sterk Nederlandstalig nummer, dat als bonus-track zal terug te vinden zijn op deze Best Of. En zo kwam Wim in contact met Tom Helsen. Tom liep zelf al rond met plannen om zijn songs in een Nederlandstalige versie te gieten. Tenslotte was al het eerder gebeurd door een Portugese band …. De keuze viel uiteindelijk op de song ‘Goodbye’.  In deze nieuwe versie werkten Tom en Wim samen aan een Nederlandse tekst en het resultaat is ‘Voorbij’.

‘Voorbij’ is een zeer mooie song geworden waar beide artiesten terecht trots op kunnen zijn,. Want ook in het Nederlands blijft dit een ijzersterke song. Wim Soutaer ‘Voorbij’ komt uit bij MTC en is de voorloper van zijn ‘Best Of’ album dat later deze lente zal verschijnen.

Bron : Showbizzsite
« Laatste verandering: 16, Maart , 2010, 18:03:17 door pinkygirl » Gelogd
katrijn
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 16, Maart , 2010, 18:08:25 »

oh super ben benieuwd naar het nummer.
Schone hoes trouwens  Kus

Greetz Katje!!!
admin
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 16, Maart , 2010, 18:08:56 »

Awel, dat vind ik er ook van. Heel mooie hoes.
Debbie
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #3 Gepost op: 16, Maart , 2010, 18:30:29 »

Ik vind Goodbye een van de mooiste nummers van Tom Helsen, dus ben echt wel benieuwd naar het resultaat.
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 16, Maart , 2010, 18:31:52 »

Ik ben ook best wel benieuwd Cool
Tineke
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #5 Gepost op: 17, Maart , 2010, 04:13:45 »

Niks tegen Wim persoonlijk maar bekend maken dat je een "best of" gaat uitgeven en dan uitpakken met een nummer met als titel "Voorbij" doet het ergste vrezen ...

Ik ben ik
dus wen er maar aan
Een unicum
zoals de zon en de maan
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 17, Maart , 2010, 18:55:58 »

Tof nieuws voor hem....
zotventje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 17, Maart , 2010, 20:46:44 »

Ik vind het nogal raar... Singles uitbrengen elke paar maand, en dan een Best Of?.... Lachen

OPROEP!
Ik zoek filmpjes van IDOOL 2003-2004-STAR ACADEMY (2005) DIE NIET OP YOUTUBE STAAN.
Priveberichtje aub danku
Debbie
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #8 Gepost op: 17, Maart , 2010, 20:47:22 »

Ik vind het nogal raar... Singles uitbrengen elke paar maand, en dan een Best Of?.... Lachen

Het is nu toch al een tijdje geleden dat Wim nog een single heeft uitgebracht hoor.
zotventje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 19, Maart , 2010, 13:01:16 »

Het is nu toch al een tijdje geleden dat Wim nog een single heeft uitgebracht hoor.

Mij lijkt het elkaar snel op te volgen, maar ik woon niet in Belgie dus weet niet. Ik haat hem niet ofzo,he.... Helemaal niet. Ik vind hem geweldig goed zingne

OPROEP!
Ik zoek filmpjes van IDOOL 2003-2004-STAR ACADEMY (2005) DIE NIET OP YOUTUBE STAAN.
Priveberichtje aub danku
Natural Woman
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 20, Maart , 2010, 14:08:44 »

Heel veel hoor je daar toch niet meer van hé.. hij wordt  niet veel meer op de radio gedraaid (behalve radio 2 en joefm misschien)

My life is music and music is life
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #11 Gepost op: 20, Maart , 2010, 14:18:20 »

Heel veel hoor je daar toch niet meer van hé.. hij wordt  niet veel meer op de radio gedraaid (behalve radio 2 en joefm misschien)
Vorige single verscheen vorige zomer 'Honesty/ Eerlijkheid'.... Ben wel blij iets nieuws van Wim. Komt die in winkel of enkel Itunes enzo?
tani
Newbie
*

tanii@live.be
Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #12 Gepost op: 09, Augustus , 2010, 20:43:46 »

Een beetje een late reactie maar 'Voorbij' is enkel te krijgen op Itunes. Het nummer is verder enkel op single uitgebracht voor de actie van het rode kruis met de nieuwe bloeddonoren.

Een 'Best of' is er momenteel niet en weet niet of die er snel gaat komen  Verbaasd
Ondertussen heeft Wim wel een nieuwe single uit.. 'Dansen'. Deze is ook te krijgen op itunes.

Wim wordt toch nog behoorlijk veel gedraaid op Radio2, voor MNM moet hij denk ik in de mnm 50 gestemd worden om airplay te krijgen, ...

Hij heeft alleszins een drukke zomer want hij is bijna dagelijks te zien in Blankenberge, in de show van het witte paard!
zotventje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 09, September , 2010, 21:00:37 »

Een beetje een late reactie maar 'Voorbij' is enkel te krijgen op Itunes. Het nummer is verder enkel op single uitgebracht voor de actie van het rode kruis met de nieuwe bloeddonoren.

Een 'Best of' is er momenteel niet en weet niet of die er snel gaat komen  Verbaasd
Ondertussen heeft Wim wel een nieuwe single uit.. 'Dansen'. Deze is ook te krijgen op itunes.

Wim wordt toch nog behoorlijk veel gedraaid op Radio2, voor MNM moet hij denk ik in de mnm 50 gestemd worden om airplay te krijgen, ...

Hij heeft alleszins een drukke zomer want hij is bijna dagelijks te zien in Blankenberge, in de show van het witte paard!

zie... hij brengt wel de ene na de andere uit...
maar bon, zo lang hij en de fans er mee kunenn leven, ik ook zeker  Lachen

OPROEP!
Priveberichtje aub danku
tani
Newbie
*

tanii@live.be
Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #14 Gepost op: 28, September , 2010, 15:11:17 »

2 singles op een jaar vind ik nu niet meteen de ene na de andere.. denk dat het vrij normaal is hier als je een beetje in de spotlights wil blijven staan
Pagina's: [1] 2 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte