Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21, Mei , 2012, 09:24:14
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Radio, tv en film
| | |-+  Nog tv-lozen?
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Nog tv-lozen?  (gelezen 675 keer)
Tineke
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 21, Februari , 2010, 21:59:52 »

Ik leef zonder tv.

't Is te zeggen: Ik heb wel een klein tv'tje waar ik dvd's en video's op kan zien, maar voor de rest niks ... Tenzij soms es online.

Ooit was ik een tv-addict, maar mijn vriend had niks toen ik hem leerde kennen en ik heb me "aangepast" (intussen wel een klein geleend tv'tje - de lener moet het ding intussen niet meer terughebben - en dvd en video).

Dingen als Witse en dergelijke koop ik op dvd, voor de rest kijk ik es sporadisch bij mijn ouders, maar meestal vind ik gewoon niks naar mijn zin daar ...

Nog iemand?

Ik ben ik
dus wen er maar aan
Een unicum
zoals de zon en de maan
Shakira
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 21, Februari , 2010, 22:42:51 »

nee, van zodra ik op mijn eentje ging wonen heb ik de kabel en digitale Tv genomen, want in het verleden sprak iedereen over programma's die ik nooit zag, toen 'k nog bij de ouders woonde met hun gewoon antenne en dat vond ik zo vervelend

nu, na X aantal jaren is het amusementswaarde in de  programma's wel fel gemindert vind 'k en kijk 'k alleen nog naar de wielerwedstrijden, wat films, thuis en het nieuws

ofwel is mijn interesse verandert  Lachen, dat kan ook natuurlijk  Knipoog
Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 22, Februari , 2010, 10:31:46 »

Nee geen tv loze hier maar door het internet kijk ik duidelijk minder tv dan vroeger
Er zijn nog tv programma's die ik trouw blijf volgen en natuurlijk voetbal
Tim
Showbizzforumcrew
Hero Member
*

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #3 Gepost op: 22, Februari , 2010, 10:42:54 »

Ik kan niet zonder Lachebek
stino
Full Member

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #4 Gepost op: 22, Februari , 2010, 17:44:28 »

Ik heb 2 tv's  Beschaamd
Een in de woonkamer en een op mp'nh slaapkamer. Eigenlijk staan ze zelden op. Die in de woonkamer voor dingen des levens als ik eet, en af en toe een programma zoals wie is de mol op nl1.
Voor het slapengaan kijk ik m'n dagelijkse aflevering van spoed, dat 's middags heruitgezonden wordt.

Voor de rest hier en daar een film, of series zoals prison break, lost, grey's anatomy, ...
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 22, Februari , 2010, 19:36:44 »

Ik ben geen TV-loze, maar ik moet wel zeggen dat ik steeds minder naar reguliere televisieprogramma's kijk en steeds meer naar series op DVD. Vaak omdat die series ofwel zodanig laat worden geprogrammeerd (zoals Battlestar Galactica - zondagavond om middernacht op VT4 - hallo? Er moet de volgende dag nog gewerkt worden  Boos) of omdat ze de Belgische zenders niet halen (zoals The Wire, Weeds of Flight of the Conchords).
« Laatste verandering: 22, Februari , 2010, 19:51:16 door Stepperke » Gelogd

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
Faithless˛
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 22, Februari , 2010, 22:38:24 »

Sinds ik digitale tv heb neem ik vooral veel op, dan kan ik kijken wanneer ik tijd en zin heb  Knipoog

Groetjes van Ingrid!
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte