Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 20:17:06
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Muziek
| | |-+  Waar kopen jullie muziek?
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 Print
Auteur Topic: Waar kopen jullie muziek?  (gelezen 1670 keer)
Faithless²
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 15, April , 2010, 22:06:05 »

Met andere woorden, eigenlijk kopen jullie weinig muziek online?
Jup,heb het zoals velen hier graag als iets tastbaars..
Wat bij online koop en pc crash denk ik dan altijd  Cool

Elke keer dat ik via iTunes liedjes heb gekocht zet ik die onmiddellijk op mn iPod, externe harde schijf én op een sd-kaartje  Knipoog

Ik moet eerlijk toegeven dat ik hier bijna de enige ben die zelden nog cd's koop (in de doosjes dan bedoel ik).
Ik heb dat ooit wel (veel) gedaan toen de mogelijkheden van nu er (nog) niet waren, maar ik hou van vele soorten muziek, zowel voor thuis als in de wagen als op werk, en dan is al dat gesleur met die cd's niet zo leuk. Ook viel het me op dat ik op de lange duur kasten vol cd's had die ik eigenlijk nooit beluisterde, toen ik verhuisd ben heb ik dan ook de meeste weg gedaan of verkocht.
Als ik dan af en toe nog een cd koop, zet ik die toch onmiddellijk om in mp3 voor op mn sd-kaart te zetten  Knipoog

Nu heb ik alle muziek die ik graag hoor altijd en overal bij mij, ook in de auto via sd-kaart, usb-stick of iPod  Lachebek
En het feit dat ik de muziek toch 'koop' via iTunes en het niet zomaar ergens van download, geeft me toch een goed gevoel!

Groetjes van Ingrid!
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 18, April , 2010, 19:25:12 »

Ik heb een Ipod en zet daar bepaalde muziek op, maar niet gekocht via Itunes..gewoon ik zet er mijn cd's op....
Deboke
Sr. Member

bammensdeborah702@hotmail.com
Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #17 Gepost op: 29, April , 2010, 18:52:58 »

ze hebben nog weinig singles in de cdwinkel

3 girls & a band
www.twinsband-fans.be
Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #18 Gepost op: 29, April , 2010, 19:00:00 »

Vind ik langs de ene kant ook wel jammer als ik mij singles van vroeger kijk vind ik wel een leuk herrinering aan vroeger langs de andere kant je zet dat liedje toch over op pc en dan ipod/mp3 maar ja we moeten met de tijd mee zeker  Lachen
Cd's luister ik via laptop maar zeker nog vaak via een radiospeler
Deboke
Sr. Member

« Antwoord #19 Gepost op: 29, April , 2010, 19:08:09 »

Vind ik langs de ene kant ook wel jammer als ik mij singles van vroeger kijk vind ik wel een leuk herrinering aan vroeger langs de andere kant je zet dat liedje toch over op pc en dan ipod/mp3 maar ja we moeten met de tijd mee zeker  Lachen

in Hasselt zijn geen of nog weinig singles te vinden. de nieuwe single van mama's jasje vinden zal een zoektocht worden.

ik vindt die hoesjes veel leuker dan gewoon zo'n mp3ke

3 girls & a band
www.twinsband-fans.be
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #20 Gepost op: 29, April , 2010, 20:02:07 »

in Hasselt zijn geen of nog weinig singles te vinden. de nieuwe single van mama's jasje vinden zal een zoektocht worden.

ik vindt die hoesjes veel leuker dan gewoon zo'n mp3ke
IDEM
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 29, April , 2010, 20:41:37 »

Absoluut......
Deboke
Sr. Member

« Antwoord #22 Gepost op: 29, April , 2010, 22:59:51 »

volgens die van de free record shop komen er binnenkort helemaal geen singles meer in de winkel

3 girls & a band
www.twinsband-fans.be
admin
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #23 Gepost op: 21, Mei , 2010, 21:48:13 »

Ik ga nog meer vertellen. Eén platenfirma heeft aangekondigd dat ze voortaan geen cd's meer versturen, ook niet voor wedstrijden.
Winnaars op de Showbizz-Site zouden een code krijgen waarmee ze via itunes die bepaalde cd kunnen downloaden. Vinden jullie dit positief/negatief?
Shakira
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 21, Mei , 2010, 21:58:19 »

Ik ga nog meer vertellen. Eén platenfirma heeft aangekondigd dat ze voortaan geen cd's meer versturen, ook niet voor wedstrijden.
Winnaars op de Showbizz-Site zouden een code krijgen waarmee ze via itunes die bepaalde cd kunnen downloaden. Vinden jullie dit positief/negatief?

negatief
admin
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #25 Gepost op: 21, Mei , 2010, 22:03:26 »

En waarom?
Koen
Showbizzforumcrew
Hero Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 21, Mei , 2010, 22:09:30 »

negatief: ik heb niet eens itunes... in mp3-vorm, oké, waarom niet... maar via itunes? no thanks Knipoog

persoonlijke mening natuurlijk want soms moet je je prijs ook gaan ophalen in een winkel en als die dan niet in je buurt een filiaal heeft ben je ook gezien Knipoog

Once you're here, you won't go back...
admin
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #27 Gepost op: 21, Mei , 2010, 22:16:32 »

Ik heb er zelf ook een dubbel gevoel bij maar ik vrees dat na de single ook de cd langzaam maar zeker aan het verdwijnen is. Ik hoop dat ik mis ben....
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #28 Gepost op: 21, Mei , 2010, 22:25:23 »

Als ze geen cd's meer gaan verkopen,dan vind ik dat ze de illegale downloads zelf in de hand werken....
Faithless²
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 21, Mei , 2010, 23:45:22 »

Ik vind mp3 voor mezelf schitterend, ik kan geen minuut zonder muziek en mijn keuze is enorm verschillend.
Ik heb een iPod van 8gb en een sd kaart van 8gb, ik kan me ni voorstellen dat ik dezelfde aantal liedjes in de vorm van cd's meeneem in de wagen of gewoon als ik ga fietsen ofzo. Dat zijn meer dan 2000 liedjes en kweeni hoeveel mixen!
Alles altijd onmiddellijk afspeelbaar per genre, groep, album, afspeellijst, alfabetisch enzo.
Ik heb nu gewoon altijd alle muziek bij dat ik graag hoor  Lachebek

Groetjes van Ingrid!
Pagina's: 1 [2] 3 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte