Ik ga nog meer vertellen. Eén platenfirma heeft aangekondigd dat ze voortaan geen cd's meer versturen, ook niet voor wedstrijden.
Winnaars op de Showbizz-Site zouden een code krijgen waarmee ze via itunes die bepaalde cd kunnen downloaden. Vinden jullie dit positief/negatief?
Negatief.
Ik werk zonder iTunes. Ik zou dus niks zijn met zo'n code, want zou niet weten wat ermee aan te vangen en niet es weten hoe dat boeltje werkt (of gaan ze naar elke winnaar ook een handleiding sturen?).
Ik koop niet veel gewone muziek (budget is héél beperkt), maar wat ik koop, daar ben ik wel volledig van overtuigd.
Dat singles verdwijnen, tot daaraantoe, maar zonder cd's: nee bedankt! Dan geef ik gewoon geen cent meer uit aan muziek en beluister ik wel mijn oud werk.
Ik heb ergens een mp3-speler liggen (cadeau gekregen), maar gebruik die omzeggens nooit - ik denk dat het maanden geleden moet zijn geweest dat ik het ding heb aangeraakt. Ik word gek van die oortjes (en ja, ik heb al 3 of 4 soorten oortjes getest) die steevast uitvallen en dergelijke als ik dat ding es wil beluisteren onderweg ... Los nog van de slijtage en dergelijke.
Noem mij gerust conservatief op dat vlak qua muziek ...