Mijn ouders zitten in Egypte zouden normaal morgen om 21.30 ginder moeten vertrekken (wel landen in Amsterdam) dus ik hoop dat die wolk weg is.Zij weten ginder daar amper van iets en als ze niet kunnen vertrekken hoe zit het dan met de overnachtig,hotel,eten? Auto staat op de parking van schiphol wie gaat dat allemaal betalen? Vind het maar een zeer vervelende situatie
Als je kan bewijzen dat het door je vlucht komt (te laat) dat je je auto niet kan oppikken, is er normaal geen probleem voor die auto, hoor!
Wij hebben het ooit voorgehad toen we terugkwamen van Rhodos en dat zijn of waren toen de reglementen in Zaventem (die toch ook wel zullen gelden in NL?). Je moest wel een bewijsje kunnen voorleggen ...
Vermits het bij ons maar om 1 dag en 300 BEF ging, heeft mijn moeder dat zo betaalt en niet moeilijk gedaan ... Maar ik kan mij voorstellen dat als je daar 3 à 4 dagen langer staat dan gepland (of nog langer), je wel best effe hoort daarachter.
Wens je ouders sterkte en nog veel extra vakantiegenot (van de nood een deugd maken)!