Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 19:38:20
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Actualiteit en sport
| | |-+  Showbizzsite
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 Print
Auteur Topic: Showbizzsite  (gelezen 3048 keer)
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 23, Juni , 2010, 19:51:44 »

Ik heb veel respect voor de Showbizzsite en voor het vele werk dat vrijwilligers doen om ons lezers elke dag vers showbizznieuws te brengen, maar er loopt deze week toch precies iets mis.

http://www.showbizzsite.be/nieuws/detail.asp?iImsNid=127450
In dit bericht wordt Boogie Boy verward met zijn zoon Nathan.

http://www.showbizzsite.be/nieuws/detail.asp?iImsNid=127544#Photo
Nu staat er de juiste foto, maar even terug stond er nog een foto van Jan Bosman en Davy Brocatus.

http://www.showbizzsite.be/nieuws/detail.asp?iImsNid=127572
"Michaël Pa en evel anderen" Een beetje te snel getypt?

Ik ga hier nu niet degene zijn die wil zagen over kleine details en het is niet dat ik kritiek wil geven om kritiek te geven, maar ik ben gewoon ontzettend verbaasd dat er op twee dagen tijd zoveel schoonheidsfoutjes op de site staan terwijl me dat vroeger nooit opviel. Het lijkt wel alsof men de zaken te snel op de site zet zonder ze eerst eens na te lezen.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 23, Juni , 2010, 22:31:03 »

Ik heb ook al gehad dat ik op een link klikte en er een ander filmpje begon dan hetgeen het moest zijn,of een bericht dat nieuw geplaatst werd,en als ik erop klikte om het volledig te lezen dat er dan niks op kwam.
stino
Full Member

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 23, Juni , 2010, 22:48:04 »

Vind dat er de laatste tijd ook veel 'bagger' berichten opstaan. Soms ook gewoon speculaties en dergelijke. 'k vond hem vroeger ook professioneler overkomen.
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 02, Juli , 2010, 19:35:51 »

Mje, maak me zorgen om Peter, we horen hem zo weinig....
Shakira
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 04, Juli , 2010, 22:41:02 »

Mje, maak me zorgen om Peter, we horen hem zo weinig....

zolang we niks horen van iemand, hetzij wie ook .. gaat het meestal wel goed met deze persoon Stadje

u geen zorgen maken, da's voor niks goe
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 22, Juli , 2010, 19:41:44 »

Slaat de Showbizzsite een nieuwe weg in met kritische zelf geschreven artikelen? Vorige maand werd de FRS-actie van 6% BTW nog door de mangel gehaald dat het een flop was en nu schiet men met scherp op Vlaanderen Muziekland. Voor mij geen probleem, maar ik vind het toch wat raar. Vroeger kwam zoiets toch niet echt op de site terecht en was men eerder objectief en positief.

Rekening houdend met mijn vorig berichtje over de fouten, het feit dat ik Stino ook wat gelijk moet geven over bagger berichten en nu deze kritische noten, vraag ik me toch af of er dingen aan het bewegen zijn achter de schermen van de Showbizzsite. Het is precies allemaal anders. Verbaasd

Koen
Showbizzforumcrew
Hero Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 22, Juli , 2010, 20:20:05 »

Dat soort berichten waren er toch vroeger ook? Ik herinner me ze in eerste instantie bij Big Brother maar ook bij Idools en andere Star Academy's waren er dergelijke berichten. Ik vind ze alvast een meerwaarde.

Once you're here, you won't go back...
stino
Full Member

« Antwoord #7 Gepost op: 22, Juli , 2010, 21:23:29 »

Gisteren moest ik nog mijn wenkbrauwen fronsen..

2x ongeveer hetzelfde bericht over Eddy Wally. Enkele uren later werd het aangepast naar een gewoon bericht en één met videobeelden.
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 22, Juli , 2010, 22:39:02 »

Ook de foto's (van artiesten en optredens en dergelijke) zijn anders dan normaal.
Vroeger kon je een fotoreeks openen en moeiteloos verder zappen van de ene foto naar de andere,
nu gaat dat kotje open met een heel deel witte achtergrond,en als het dan van een platte naar een rechte foto gaat,dan springt de foto ineens ineen zodat je zelf terug de kader moet open trekken.
Is mss maar een klein detail,maar ik erger me er wel al een aantal dagen aan.
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 23, Juli , 2010, 07:59:19 »

Dat soort berichten waren er toch vroeger ook? Ik herinner me ze in eerste instantie bij Big Brother maar ook bij Idools en andere Star Academy's waren er dergelijke berichten. Ik vind ze alvast een meerwaarde.

Ik kan mij die berichten maar heel vaag herinneren, maar ik heb toch de indruk deze keer de toon heel wat negatiever is dan toen. Misschien heeft de tand des tijds mijn herinneringen wat aangetast.

Let op, ik vind dat echt wel moet kunnen, alleen vind ik het wat raar dat men nu ineens zo van leer trekt. En eerlijk gezegd vraag ik me af wat de geheime agenda is achter die berichten.

stino
Full Member

« Antwoord #10 Gepost op: 23, Juli , 2010, 09:22:45 »

Misschien is mijn interesse in de vlaamse showbizz gewoon wat weg  Verbaasd
Vroeger las ik meermaals per dag op de showbizzsite, nu hooguit 1x per dag. Die reclameberichten bovenaan vind ik storend, en ook de nieuwsberichten waar 1 regeltje staat en dan een filmpje van iWatch  Rollende ogen dat ze dan in de titel al vermelden 'filmpje'.
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 23, Juli , 2010, 09:33:27 »

Ik surfte vroeger ook meerdere keren per dag naar de site, maar nu is het ook vaak beperkt tot 1 keer per dag. En die filmpjes van iWatch of die andere die ook op De Standaard staan zijn inderdaad maar brolberichten. En voor de rest schiet er niet veel meer over, waardoor je met 1 surfbeurt per dag voldoende hebt en dan is mijn bezoektijd op die ene beurt ook al serieus gedaald dan vroeger toen ik meerdere keren surfte naar de site. Goh, er is misschien gewoon te weinig te vertellen.

Shakira
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 23, Juli , 2010, 17:52:26 »

laten we niet vergeten dat showbizzsite een uitgebouwde site is door mensen die voor hun hobby met showbizz bezig zijn

men kan dus niet het niveau verwachten van een nieuwssite waar de berichten worden gemaakt door professionele journalisten hé

trouwens, de commentaar over vlaanderen muziekland vind 'k wel terecht ... maar dat artiesten vals zingen komt wellicht omdat ze hun eigen nummer niet kunnen zingen

ik herinner me Geena Lisa die Poupee de cire, poupee de son zong .. man, wat was dat slecht gezongen zeg !! Heb meteen weggezapt, sorry .. maar daar zit 'k écht niet op te wachten

het leek wel een slechte aflevering van idool Lachebek

@pinkygirl : dat van die foto's is écht vervelend .. en blijkbaar een bug in hun site ofzo
« Laatste verandering: 23, Juli , 2010, 18:06:15 door De Metal » Gelogd
Koen
Showbizzforumcrew
Hero Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 23, Juli , 2010, 18:53:37 »

dat van die foto's heb ik zelf niet, dus dat ligt waarschijnlijk niet aan de sbs maar aan jullie browser of zo?  Verbaasd

Once you're here, you won't go back...
Shakira
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 23, Juli , 2010, 20:16:56 »

dat van die foto's heb ik zelf niet, dus dat ligt waarschijnlijk niet aan de sbs maar aan jullie browser of zo?  Verbaasd

misschien is het in explorer wel goed,

ik werk met safari en mozilla en deze browers gevens problemen met het fotoalbum, wellicht is jullie site niet getuned voor deze browsers

ne keer aan creations vragen  Knipoog
Pagina's: [1] 2 3 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte