Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 20:18:08
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Actualiteit en sport
| | |-+  Showbizzsite
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 Print
Auteur Topic: Showbizzsite  (gelezen 3049 keer)
Koen
Showbizzforumcrew
Hero Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 23, Juli , 2010, 20:29:45 »

met IE en FF heb ik geen problemen, met Chrome wel...  Verbaasd ik zal eens ballonnetje oplaten bij peter Knipoog

Once you're here, you won't go back...
admin
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #16 Gepost op: 23, Juli , 2010, 21:09:56 »

Helaba,

jullie zijn hier al een maand aan het praten maar nu pas krijg ik een berichtje van Koen om hier eens te komen lezen.
We maken de jongste tijd nogal wat foutjes, vooral met foto's. Vaak zijn we dan met seriewerk bezig en vergeten we een foto te wijzigen. Maar een mailtje in onze richting kan dat snel oplossen. Die tikfouten die stepperke aanhaalde, dat is een gevolg van mijn medicatie.

Stepperke: als je nog eens voorhebt dat je op lees meer klikt en er verschijnt geen bericht, dan moet je dat één minuut later nog eens doen. We werken met verschillende servers en de tijden lopen helaas niet altijd gelijk en dan heb je zoiets voor. Als ik dat merk, vraag ik altijd om de servertijden juist te zetten. Dus als je het voorhebt, mail me gerust. Want dan heeft iedereen daar last van.

Stino: wat zijn baggerberichten he... voor de één zijn die interessant, voor de ander niet. Dat is net zo met Laura Lynn of met Michael Jackson. De één hoor Laura graag, de andere Michael Jackson.
Er is wel "ander" nieuws tegenover vroeger. Hou er rekening mee dat er bijna geen singles verschijnen, weinig of geen cd's, er geen tien om te zien is en door de crisis zijn er ook minder evenementen. Komt daarbij nog wat we een tekort hebben aan schrijvende mensen, mensen die nieuws kunnen "maken".

Stadje: je hebt gelijk, ik sukkel al 5,5 maand met mijn gezondheid maar gelukkig niet zo erg als jij.  Ik zal het woord maar uitspreken: ik maak een d-e-p-r-e-s-s-i-e mee en die gaat niet vanzelf weg. De tikfouten en de foto's die stepperke aanhaalde zijn een gevolg van de medicatie. Brood in de ijskast zetten of een vuil bord in de ijskast ipv de vaatwasser, dat zijn dingen die hier thuis net niet gebeuren. Zo erg ben ik soms in de war. Of dingen aan mijn vrouw vragen die net daarvoor gebeurd zijn.
De heldere momenten zijn gouden momenten maar als ik down ben, dan kan ik 's middags al in mijn bed kruipen.

Stpperke (alweer): we slaan geen nieuwe richting in met de showbizzsite maar die actie van FRS was een flop. Er was haast nergens volk in de winkels die dag. Zelf spreken ze van een meeromzet maar als dat waar is, dan hebben ze de andere dagen minder verkocht, zeker weten. Af en toe zijn we scherp en dat appreciëren vooral de mensen uit het vak. Verschillende mensen van radio, tv, platenfirma's, ... sturen nadien een mail om ons te feliciteren met die berichten.
En ja, zulke berichten waren er vroeger ook maar toen vielen ze misschien minder op. Een omroepster heeft ooit gesmeekt om geen kritiek meer op haar kledij te geven, dan moet het toch al erg geweest zijn....
Wat Vlaanderen Muziekland betreft, ik heb een repetitie meegemaakt en her en der wat gehoord op tv maar vooral veel kritiek gehoord van mensen uit het vak én van de kijkers. We vonden het nodig dat iemand dit ook eens schreef. Trouwens Mark Coenegracht zou ook al wat geschreven hebben in Het Laatste Nieuws.

Stino: dubbele berichten verschijnen er zeker. Dat kunnen we moeilijk voorkomen met het berichtensysteem dat we gebruiken. Ik heb nu bijvoorbeeld al berichten voor morgen klaar staan maar andere medewerkers zetten ook berichten klaar voor morgen en die zien niet wat ik ingevoerd heb. Staat wel op de agenda om die mogelijkheid te voorzien maar op de agenda staat nog veel....

All: in verband met de foto's. Zij die problemen hebben, gelieve enkele screenshots te maken, wat uitleg toe te voegen wanneer je het probleem hebt, wat het probleem precies is en welke browser je gebruikt. Let wel, een aantal browsers worden haast niet gebruikt. Neem nu chrome. Volgens de stats gebruikt 0,2% Chrome. Ik weet niet of we dat probleem gaan opzoeken want dat kost me een pak geld. Op één dag tijd zijn dat amper 20-30 bezoekers die er last van hebben.

Goed, tot hier mijn verhaal... tot slot wil ik nog even zeggen dat de Showbizz-Site nu en tegen 5 jaar geleden een groot verschil is. Het is niet altijd beter geworden maar we hebben dat allemaal ook niet in de hand. We zijn nog altijd een team die dit als hobby doen en dat team kan mensen gebruiken.  Eén van onze medewerkers is quasi de hele week voor een krant bezig terwijl hij vroeger de ganse week voor de Showbizz-Site in de weer was. Maar die brave mensen moet ook z'n geld verdienen....
Voel je je geroepen om hier en daar te helpen, laat dan van je horen. Koen bijvoorbeeld doet quasi dagelijks iets voor de site en zo zijn er nog mensen.
We leggen ons iedere maand een aantal doelstellingen op en daarvan willen we er zoveel mogelijk halen zonder aan kwaliteit in te boeten maar dat heb je helaas niet altijd in de hand.

In ieder geval veel plezier!!!
Shakira
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 24, Juli , 2010, 01:45:59 »

Helaba,

jullie zijn hier al een maand aan het praten maar nu pas krijg ik een berichtje van Koen om hier eens te komen lezen.
We maken de jongste tijd nogal wat foutjes, vooral met foto's. Vaak zijn we dan met seriewerk bezig en vergeten we een foto te wijzigen. Maar een mailtje in onze richting kan dat snel oplossen. Die tikfouten die stepperke aanhaalde, dat is een gevolg van mijn medicatie.

Stadje: je hebt gelijk, ik sukkel al 5,5 maand met mijn gezondheid maar gelukkig niet zo erg als jij.  Ik zal het woord maar uitspreken: ik maak een d-e-p-r-e-s-s-i-e mee en die gaat niet vanzelf weg. De tikfouten en de foto's die stepperke aanhaalde zijn een gevolg van de medicatie. Brood in de ijskast zetten of een vuil bord in de ijskast ipv de vaatwasser, dat zijn dingen die hier thuis net niet gebeuren. Zo erg ben ik soms in de war. Of dingen aan mijn vrouw vragen die net daarvoor gebeurd zijn.
De heldere momenten zijn gouden momenten maar als ik down ben, dan kan ik 's middags al in mijn bed kruipen.

All: in verband met de foto's. Zij die problemen hebben, gelieve enkele screenshots te maken, wat uitleg toe te voegen wanneer je het probleem hebt, wat het probleem precies is en welke browser je gebruikt. Let wel, een aantal browsers worden haast niet gebruikt. Neem nu chrome. Volgens de stats gebruikt 0,2% Chrome. Ik weet niet of we dat probleem gaan opzoeken want dat kost me een pak geld. Op één dag tijd zijn dat amper 20-30 bezoekers die er last van hebben.

Goed, tot hier mijn verhaal... In ieder geval veel plezier!!!

héla maat, zolang ge het brood niet in de vaatwasser steekt is er nog geen probleem hoor .. hahaha ( grapje Knipoog ) een spoedig herstel .. je raakt er wel weer bovenop . Iedereen heeft het wel eens moeilijk in het leven

denk positief en dat komt wel in orde en probeer zo snel mogelijk van die medicatie af te geraken .. dat is rommel !! ik weet het als geen ander  Knipoog  .... beter is om de oorzaak van je depressie op te zoeken en daar iets aan te gaan doen

maar volgens mij heb je gewoon rust nodig ... al die uren die jij voor de showbizz-site opoffert, dat kan een mens niet blijven volhouden hé ..

hou je sterk maat !!

wat betreft het fotoboek, met safari heb 'k schuifbalken rechts en onderaan de foto's

« Laatste verandering: 24, Juli , 2010, 12:21:56 door De Metal » Gelogd
Faithless²
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 24, Juli , 2010, 10:34:28 »

Van harte beterschap....

Groetjes van Ingrid!
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 24, Juli , 2010, 10:45:18 »

Dag Peter,

Ten eerste wil ik u van harte beterschap wensen. Ik voel me nu een klein beetje schuldig om hier wat kritiek te geven terwijl je ziek bent.  Beschaamd Hopelijk weet je dat dit niet met slechte bedoelingen was, maar gewoon met de betrachting om de Showbizzsite nog beter te maken. Ik weet ook dat jullie allemaal vrijwilligers zijn en dat dit allemaal bovenop werk, familie, andere hobby's, ... moet gebeuren en ik heb echt wel veel respect voor wat jullie doen. Nogmaals, het was met de beste bedoelingen dat ik hier wat dingen aankaartte. Misschien zou ik mij eigenlijk moeten aanmelden bij het team van vrijwilligers en zelf meewerken aan de site, maar ik weet niet of ik daar wel zo geschikt voor ben. Nu ben ik natuurlijk één van de beste stuurlui die aan wal staan, als je begrijpt wat ik bedoel .... Ik zal daar eens over nadenken.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #20 Gepost op: 24, Juli , 2010, 12:28:11 »

Ook van mij Peter,veel beterschap.
Heb het eind vorig jaar ook meegemaakt,gelukkig heb ik op tijd hulp gezocht.
En zelfs al is het ergste nu achter de rug,ik moet blijven oppassen dat ik niet herval.

De probleempjes met de foto's zijn idd alleen bij Chrome,bij IE werkt het normaal.
admin
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #21 Gepost op: 24, Juli , 2010, 13:05:39 »

Mensen, ik moet écht screenshots hebben.....
Shakira
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 24, Juli , 2010, 13:37:03 »

Mensen, ik moet écht screenshots hebben.....

pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #23 Gepost op: 24, Juli , 2010, 15:28:13 »

Shakira
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 24, Juli , 2010, 16:33:03 »

oesje, gij hebt een groot probleem precies ... jouw venster kleurt zelfs roze Lachebek
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #25 Gepost op: 24, Juli , 2010, 19:43:00 »

Hihi,die kleur is zelf ingesteld,maar als ik foto's open dan komen er zulke kotjes op als hierboven,en dan moet ik foto per foto de kader terug zelf open trekken.
Nu,voor een paar foto's is dit geen probleem,maar ik bekijk nogal veel foto's op showbizzsite.
En ik gebruik nu al een aantal weken Chrome,omdat ik met IE niet meer op mijn eigen websites/forums geraakte,met Chrome was dit probleem opgelost.
Natural Woman
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 25, Juli , 2010, 15:46:44 »

Ik wil ook gerust wel meewerken aan de site.. maar k weet eigenlijk ni goed wat ik zou kunnen doen

My life is music and music is life
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 28, Juli , 2010, 14:36:22 »

Peter, heel veel beterschap, en dat meen ik...ben blij iets van jou gelezen te hebben hier.....
katrijn
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #28 Gepost op: 10, Augustus , 2010, 16:15:37 »

heel veel beterschap ja ik ben aan de late kant sorry  Beschaamd

Greetz Katje!!!
tani
Newbie
*

tanii@live.be
Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #29 Gepost op: 10, Augustus , 2010, 17:14:01 »

Van mij ook heel veel beterschap!

Ik vind de berichten nog steeds heel aangenaam om te lezen! Op zo'n grote site zijn foutjes eenmaal onvermijdelijk denk ik! Fotoreeksen komen er vaak ook snel op en er kruipt toch allemaal veel tijd in in het bewerken van foto's enzo!
Ik heb maar een website van 1 artiest en durf zelfs nogal eens achterlopen of foutjes maken  Beschaamd

Over Vlaanderen Muziekland had ik ook wel zoiets van goh nu is er eindelijk weer een muziekprogramma op TV en nu wordt dat afgekraakt maar kan de commentaren die het krijgt ergens wel vatten!

nogal een  late reactie maar ben net geregistreerd!
Pagina's: 1 [2] 3 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte