Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 19:01:59
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Radio, tv en film
| | |-+  TV-seizoen najaar 2010
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: TV-seizoen najaar 2010  (gelezen 302 keer)
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 27, Augustus , 2010, 18:31:33 »

Vanaf maandag begint het nieuwe televisieseizoen. Naar welke programma's kijken jullie uit? Wat vinden jullie van nieuwe en minder nieuwe programma's?

Zelf heb ik al een oog geworpen op het nieuwe televisieseizoen, maar ik moet toegeven dat er in het nieuwe televisieseizoen terug weinig programma's zitten waarvoor ik zou thuisblijven. Thuis zijn we hier vooral kijkers van de openbare omroep, maar die houden enkele sterke programma's achter voor later op het seizoen. Voorlopig lijkt alleen De school van Lukaku misschien iets wat aardig is om te volgen, maar voor de rest is het niet veel soeps. En bij Canvas zitten ze nog in zomermodus.

VTM en 2BE grasduinen in programma's die best kunnen scoren bij het grote publiek, maar die mij toch wat koud laten. Ushi & Dushi is misschien nog leuk en is het voorlopig wachten op het nieuwe seizoen van Benidorm Bastards (al houdt 2BE precies ook nog wat dingen achter de hand).

VT4 en WijfTV, pardon, Vijftv vind ik ook wat teleurstellen en misschien komen er ook nog leuke dingen later op het jaar, maar op een programma als De beste bakker van Vlaanderen zit ik nu echt niet te wachten.

Bovendien valt het op dat het terug triester en triester is geworden qua buitenlandse series. Het was vorig jaar al merkbaar, maar het werd deze zomer echt merkbaar met 24 dat ineens om 23u op een zondagavond werd uitgezonden. En voor de mensen die het laatste seizoen van Lost wilden zien, ook daar is het wachten wat VT4 gaat doen, maar voorlopig nog geen spoor en het is de vraag of dit nog echt volop in primetime gaat komen. Je wordt toch echt als liefhebber van buitenlandse series meer en meer op DVD-boxen aangewezen. Er is gelukkig ook nog de digitale zender Acht waar er altijd interessante series zijn, al heb ik de meeste wel ondertussen ook al op DVD.

Wel een tip voor later op het najaar. True Blood, de populaire vampierenreeks voor volwassenen, zou normaal gezien op Canvas te zien zijn en ik heb deze reeks de afgelopen weken op DVD gezien en ik moet zeggen dat dit wel een zeer leuke serie is.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
Koen
Showbizzforumcrew
Hero Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 27, Augustus , 2010, 19:06:46 »

Voorlopig heb ik alleen de nieuwe afleveringen van House aangevinkt - maar hoeveel zijn er dat nog, 6? - en Expeditie Robinson, het format lijkt uitgemolken maar met BV's waait misschien nieuwe wind? Ik geef het toch nog een kans Knipoog

Voor de rest nog niks interessants.

Once you're here, you won't go back...
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 28, Augustus , 2010, 08:33:38 »

Ik kijk eigenlijk naar veel dingen uit.
Zoals Familie,House,Ghost Whisperer,My Name Is,So You Think You Can Dance,en waarschijnlijk nog andere programma's waar ik nu niet direct op kan komen.
Natural Woman
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 28, Augustus , 2010, 16:28:51 »

ik kijk uit naar Ergens onderweg en God en klein pierke
en ook naar het Goddelijke Monster (de mini-serie op één) maar weet ni juist wanneer die on komt
en de nieuwe reeks van de Jaren Stillekes, Pappenheimers, de allerslimste mens
en ook wel My name is op VTM en de Rodenburgs (waarin Joke Devynck nu ook meespeelt)
« Laatste verandering: 28, Augustus , 2010, 16:32:15 door Natural Woman » Gelogd

My life is music and music is life
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte