Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 19:06:02
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Muziek
| | |-+  Natalia
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Print
Auteur Topic: Natalia  (gelezen 10311 keer)
Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #45 Gepost op: 13, Maart , 2010, 11:04:49 »

Niet panikeren! Mss gezeft ze een verklaring over haar toekomst plannen en haar breuk met Sony Music Knipoog

Breuk met Sony?? Dat wist ik niet eens  Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken

Dat kan ook ja  Lachebek
zotventje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #46 Gepost op: 13, Maart , 2010, 12:51:10 »

Ja, Natalia heeft haar contract met Sony verbroken

Dat deed ze zelf Verbaasd hu Verbaasd voor wa Verbaasd wilt ze stoppen met zingen  Verbaasd

Omdat de platenmaatschappij niet veel meer kan betekenen op lange termijn voor haar carriere

Hmmmmmmmmmmmmmmm

OPROEP!
Ik zoek filmpjes van IDOOL 2003-2004-STAR ACADEMY (2005) DIE NIET OP YOUTUBE STAAN.
Priveberichtje aub danku
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #47 Gepost op: 13, Maart , 2010, 14:03:13 »

Maar die breuk met Sony is al 'oud' nieuws.
Waarom er nu een verklaring over afleggen?
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #48 Gepost op: 13, Maart , 2010, 14:07:50 »

Gabriel Rios laat Natalia in Wallonië scoren.

Ze mag dan wel familiaal verlof hebben. Het gaat Natalia aan de zijde van Gabriel Rios enorm hard voor de wind in Wallonië. Deze week stijgt de Haïti-song 'Hallelujah' naar de top 10 door in het zuidelijke gedeelte van ons land. Meer bepaald van 21 naar 6. Natalia is niet de enige Vlaminge, die er een hit te pakken heeft. Ook Milk Inc. is in de top 20 terug te vinden met het liedje Storm.

Bron : Zangtalent.
Jonas
Full Member

Jonaske167@hotail.com
Bekijk profiel WWW
« Antwoord #49 Gepost op: 13, Maart , 2010, 17:19:42 »

Maar die breuk met Sony is al 'oud' nieuws.
Waarom er nu een verklaring over afleggen?

Over haar toekomst zonder platenmaatschappij Knipoog
Bv: Eerst cd opnemen en met het juiste een mooie resultaat een platenmaatschappij zoeken Knipoog
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #50 Gepost op: 13, Maart , 2010, 17:31:12 »

Stond het al niet vast van een aantal weken geleden dat Natalia gekozen had voor de platenmaatschappij van Bob?
Jonas
Full Member

Jonaske167@hotail.com
Bekijk profiel WWW
« Antwoord #51 Gepost op: 13, Maart , 2010, 17:54:00 »

Stond het al niet vast van een aantal weken geleden dat Natalia gekozen had voor de platenmaatschappij van Bob?

Bob runt geen platenmaatschappij maar wel een boekingskantoor Knipoog
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #52 Gepost op: 13, Maart , 2010, 18:37:59 »

Starway is zowel een management als een boekingskantoor.
En ik las weken geleden al dat Natalia moest kiezen tussen Bob en Sony,en dat ze gekozen heeft voor Bob (en Starway)
En daar kunnen artiesten zowel de boekingen als het management laten doen.
Jonas
Full Member

Jonaske167@hotail.com
Bekijk profiel WWW
« Antwoord #53 Gepost op: 13, Maart , 2010, 18:58:31 »

Starway is zowel een management als een boekingskantoor.
En ik las weken geleden al dat Natalia moest kiezen tussen Bob en Sony,en dat ze gekozen heeft voor Bob (en Starway)
En daar kunnen artiesten zowel de boekingen als het management laten doen.

Maar geen platenmaatschappij Knipoog
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #54 Gepost op: 13, Maart , 2010, 19:34:16 »

We zullen het wel horen den 23ste é wat het juist is.
Ik hoop misschien een nieuwe meets ofzo,in ieder geval hoop ik op iets goeds Lachen
zotventje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #55 Gepost op: 13, Maart , 2010, 21:54:40 »

We zullen het wel horen den 23ste é wat het juist is.
Ik hoop misschien een nieuwe meets ofzo,in ieder geval hoop ik op iets goeds Lachen

Dat denkt iedereen.
Denk persoonlijk niet dat dat het is.
Als het dat wel is... hoop ik op iets verschillends van de twee vorige.

OPROEP!
Ik zoek filmpjes van IDOOL 2003-2004-STAR ACADEMY (2005) DIE NIET OP YOUTUBE STAAN.
Priveberichtje aub danku
zotventje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #56 Gepost op: 15, Maart , 2010, 15:03:53 »

Natalia doet 'een belangrijke mededeling'
Raf Van Bedts
maandag 15 maart 2010

Natalia (Eurosong 04) blaast momenteel uit op de Caraïben van haar recente 'Acoustelicious'-toer. Op 23 maart is ze echter weer in vol ornaat ter beschikking van de pers. De Oevelse roept die dag de pers bij elkaar in Antwerpen voor wat officieel 'een belangrijke mededeling over haar carrière' heet.

Over de aard van die belangrijke mededeling wordt er momenteel natuurlijk nog geen woord gelost. De nieuwsgierigheid van de pers werd vanmiddag gewekt door een mail van Natalia's manager Bob Savenbergh (ESF 91), die de pers in naam van Natalia 23 maart e.k. uitnodigt om 13u30 in het Scandic-hotel te Borgerhout.

'Tot de aanvang van de persconfentie op 23 maart worden er geen bijkomende verklaringen afgelegd, noch door Natalia, noch door The Castle Company, en wordt over deze aangelegenheid evenmin gecorrespondeerd. Ik verzoek u dit te respecteren', zo luidt het in de persuitnodiging.

OPROEP!
Priveberichtje aub danku
Debbie
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #57 Gepost op: 15, Maart , 2010, 17:18:44 »

En ik dacht dat the castle company niet meer bestond? Ik dacht dat die mee gegaan was in de fusie tussen Stageplan & Sony.
admin
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #58 Gepost op: 15, Maart , 2010, 17:37:04 »

vaak denken jullie verkeerd ;-)
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #59 Gepost op: 15, Maart , 2010, 19:02:21 »

En dit staat er vandaag te lezen op Showbizzsite :

Volgende week dinsdag doet Natalia een mededeling. Zowel de pers als de fans zijn zenuwachtig aan het worden.

Vandaag verstuurde Bob Savenberg volgende mededeling:

"Natalia geniet op dit moment van een deugddoende vakantie in de Caraïbische zon. Ze verzocht me intussen u te melden dat zij op 23 maart eerstkomend een belangrijke verklaring wenst af te leggen over de toekomst van haar carrière en vroeg me in dit verband een aantal practische zaken te regelen."

De persconferentie zal in de namiddag in de Scandic Antwerpen Hotel plaats vinden.

"Tot de aanvang van de persconfentie op 23 maart worden er geen bijkomende verklaringen afgelegd, noch door Natalia, noch door The Castle Company, en wordt over deze aangelegenheid evenmin gecorrespondeerd."

Heel wat journalisten doen hun best om de persconferentie nutteloos te maken en zijn druk in de weer om de reden van de persontmoeting op voorhand te publiceren. En ook de fans zijn zenuwachtig. Is het goed nieuws? Is het slecht nieuws?

Een nieuwe tour? Die kans is klein want Natalia tourt deze zomer al en in september vertrekt ze naar de States.
Verhuist ze definitief naar de States? Dat lijkt ons sterk, ze wil namelijk het land, het volk en de cultuur daar leren kennen tijdens een verblijf van drie maanden?
Of neemt Natalia na de zomertour een break van een aantal jaartjes om te gaan genieten van haar leven? Mogelijk heeft het lange ziekenhuisverblijf van haar vader Willy de nestdrang aangewakkerd en wil Natalia meer tijd met haar vrienden en familie doorbrengen.

En we kunnen nu nog uren gissen maar voor de échte reden is het wachten tot dinsdag 23 maart. Wij hopen dat tot dan niemand z'n mond voorbij praat (voor zover er mensen op de hoogte zijn van het nieuws) en dat Natalia ondertussen geniet van haar vakantie in het bijzijn van goede vriend en collega Gino. Neen, niet haar nieuwe liefde maar wel haar vast visagist bij de concerten.
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte