Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
10, Februari , 2012, 17:30:41
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Forumnieuws
| | |-+  Forumregels
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Forumregels  (gelezen 5736 keer)
admin
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 21, Februari , 2010, 19:12:19 »

Goeiedag,

een nieuwe forum, een nieuw begin!
We hebben nooit echt problemen gehad bezoekers, maar enkele individuen vinden het jammergenoeg leuk om de sfeer hier te verpesten.

Daarom dat we deze regels uitgeschreven hebben. Ze zullen onmiddellijk toegepast worden.

1. Het Showbizzforum is voor iedereen beschikbaar (tenzij je een ban om één of andere reden hebt). Iedere geregistreede bezoeker moet aan een topic of wedstrijd kunnen deelnemen, ongeacht leeftijd, huidskleur of geslacht.

2. Het is verboden onder meerdere accounts te werken. Heb je door een toeval meerdere accounts, geef dan aan de admin door welke accounts verwijderd mogen worden.

3. Het is verboden te schelden en pesten op het forum. Wie hier komt om de boel te verzieken, kan een verwittiging krijgen of meteen een ban krijgen. Alleen de admin bepaalt wie er een ban krijgt. Hierover is geen correspondentie mogelijk.

4. Een handtekening mag maximum uit vier regels tekst bestaan en bestaat in geen enkel geval uit een afbeelding of animatie.

5. Linken mag maar links naar andere forums worden niet toegestaan en worden zonder voorafgaandelijke verwittiging verwijderd. De overtreder krijgt één pm met een verwittiging, bij herhaaldelijke overtredingen, zal de admin overgaan tot een ban.
Aanpassing regels op 18.08.2007: linken naar sites met als doel bezoekers naar die website te trekken is niet toegestaan. Linken mag wel als bronvermelding bij een bericht en in een handtekening.

6. Ondanks bovenstaande regels is het verplicht om je hier te amuseren. We kijken niet streng toe op wat er geschreven wordt op het forum maar bovenstaande zaken moeten nageleefd worden om het forum leefbaar te houden. Wanneer we één en ander laten escaleren, dan lopen bepaalde situaties na verloop van tijd uit de hand. Er zijn jammergenoeg verschillende voorbeelden daarvan.
Een amusant forum waar gelachen kan worden is véél leuker dan een forum waar iedereen op iedereen commentaar aan het geven is.

Heb respect voor je medemens, jij wil toch ook dat de andere correspondenten je op een aangename manier behandelen?

7. De beheerder van dit forum heeft op gelijk welk ogenblik het recht om iemand de toegang tot het forum te ontzeggen. Deze maatregel zal genomen worden wanneer opvallend veel mensen zich aan de uitlatingen van een persoon storen en of deze persoon ervoor zorgt dat andere mensen hier wegblijven.

8. Deze regels kunnen steeds bijgeschaafd worden, afhankelijk van de noodzakelijkheden om het forum aangenaam te houden. De bezoekers verklaren zich automatisch akkoord met deze regels.

Alvast bedankt voor de naleving van deze regels.
de mods en admin van Showbizzforum.be
« Laatste verandering: 20, Maart , 2010, 18:49:40 door admin » Gelogd
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 22, Februari , 2010, 19:38:14 »

Begrepen

Ivo De Jonghe alias Stadje Grijns
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 08, Maart , 2010, 20:35:51 »

Een nieuw forum! Fijn!
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 14, Maart , 2010, 22:18:33 »

Het enige dat ik wel gemerkt heb is,als je je registreerd krijg je een mail waarin staat dat de webmaster (of moderator) je account moet goedkeuren,en dat je dan een mailtje krijgt waarmee je je account kunt activeren.
Ik heb die mail nooit gekregen,maar heb me gewoon na een poosje kunnen inloggen.
Maar mensen die dit niet weten,blijven misschien wachten op dat mailtje omdat ze denken dat ze zich anders niet kunnen inloggen...
Deboke
Sr. Member

bammensdeborah702@hotmail.com
Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #4 Gepost op: 15, Maart , 2010, 22:15:25 »

Het enige dat ik wel gemerkt heb is,als je je registreerd krijg je een mail waarin staat dat de webmaster (of moderator) je account moet goedkeuren,en dat je dan een mailtje krijgt waarmee je je account kunt activeren.
Ik heb die mail nooit gekregen,maar heb me gewoon na een poosje kunnen inloggen.
Maar mensen die dit niet weten,blijven misschien wachten op dat mailtje omdat ze denken dat ze zich anders niet kunnen inloggen...

bij mij was dit ook zo

3 girls & a band
www.twinsband-fans.be
Diedie
Full Member

diedie1984@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #5 Gepost op: 17, Maart , 2010, 21:49:22 »

Waarom zijn de foto's zo klein??

Echte Gentenaars zijn voor KAA Gent
Natural Woman
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 20, Maart , 2010, 14:15:21 »

dat zal minder geheugen in beslag nemen zeker, en zo erg is dat toch niet.. als je een link plaatst kan je hem groter bekijken hé

My life is music and music is life
admin
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #7 Gepost op: 20, Maart , 2010, 17:57:04 »

Over welke foto's heb je het Diedie?
Koen
Showbizzforumcrew
Hero Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 20, Maart , 2010, 18:09:51 »

de avatars veronderstel ik

Once you're here, you won't go back...
Shakira
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 21, Maart , 2010, 10:26:26 »

de avatars veronderstel ik

zijn groot genoeg ..
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 21, Maart , 2010, 10:49:43 »

Ik vermoed dat hij bedoelt in de topic grappige foto's dat er een paar grappen niet echt duidelijk zijn omdat de afbeelding zo klein is.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
admin
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #11 Gepost op: 21, Maart , 2010, 10:51:48 »

Wel, dat zou ik dus graag van Diedie ne keer vernemen ;-)
Diedie
Full Member

diedie1984@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #12 Gepost op: 21, Maart , 2010, 14:35:34 »

Stepperke heeft gelijk. Je ziet die foto's met moeite

Echte Gentenaars zijn voor KAA Gent
admin
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #13 Gepost op: 21, Maart , 2010, 14:42:59 »