Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 19:20:16
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Radio, tv en film
| | |-+  Mijn Restaurant: reeks 3
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 Print
Auteur Topic: Mijn Restaurant: reeks 3  (gelezen 3961 keer)
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 08, Maart , 2010, 19:45:22 »

Tja, het blijft een televisieprogramma natuurlijk en dan van het soort reality, dus ja, van zulke verhalen, manipulaties en tricks moet je dan niet verschieten. Ik vind het grappig dat VTM vertelt dat de meisjes de unieke kans van hun leven hebben laten liggen, terwijl de meisjes eigenlijk gewoon een speelbal in handen van de makers zijn.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
stino
Full Member

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #16 Gepost op: 09, Maart , 2010, 10:22:39 »

En Peter Goossens nu maar overal met veel blabla verkopen dat de vorige deelnemers niet met geld omkonden  Rollende ogen
't was verdorie nooit goed voor hem. Hoevaak hebben ze in de restaurants hun muren niet moeten herschilderen omdat meneer de kleuren lelijk vond, of nieuwe meubels moeten kopen etc. Chris zijn producten waren nooit goed genoeg, hij moest duurdere producten kopen, maar zijn menu's waren dan weer te duur.

Niet moeilijk dan dat de kostenplaatjes oplopen. En er was maar één koppel dat altijd de geldprijzen kreeg en alles zowat gratis kreeg. Juist ja, zijn Gaelle'ke en Claudio.  Rollende ogen
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #17 Gepost op: 09, Maart , 2010, 11:15:35 »

En Peter Goossens nu maar overal met veel blabla verkopen dat de vorige deelnemers niet met geld omkonden  Rollende ogen
Heb het niet zo voor die mens....
Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #18 Gepost op: 09, Maart , 2010, 11:29:09 »

Ik heb reeks 3 nog niet gezien en eerlijk gezegd ik ben het ook niet van plan om te kijken,ik heb er een beetje genoeg van
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #19 Gepost op: 09, Maart , 2010, 21:11:34 »

ooh tis leuk
jammer dat die vriendinnen eruit liggen > sensatie! :d
« Laatste verandering: 09, Maart , 2010, 21:16:37 door Fré » Gelogd
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 09, Maart , 2010, 21:13:45 »

Tja.....
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #21 Gepost op: 12, Maart , 2010, 14:59:46 »

Ik heb al ene 'chef' gezien die mij enorm doet denken aan Chris van het vorige seizoen Rollende ogen
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #22 Gepost op: 16, Maart , 2010, 18:04:28 »

Isaura en Jeroen minst sympathieke koppel in Mijn Restaurant.

Onze poll voor minst sympathieke koppel in Mijn Restaurant is onverbiddelijk voor Isaura en Jeroen.

Zij halen meer dan de helft van de stemmen en dat is geen goed teken. Laten de inwoners van Ravels het koppel in de steek omdat Mechelen te ver van Mechelen gelegen is en ze hun Isaura en Jeroen niet willen afstaan aan de Maneblussers? Of is er een andere reden? Vast staat dat de poll nog niet afgesloten is. Stemmen kan nog altijd en kiezen kan tussen: Catherine en Inge uit Aalst, Isaura en Jeroen uit Mechelen, Lucie en Jimmy uit Genk, Silke en Kristof uit Nieuwpoort en Ludovic en Jurgen uit Halle.

Stemmen kan slechts één keer en als je dat doet, ken je meteen ook de meest actuele tussenstand!

Bron : http://www.showbizzsite.be/nieuws/detail.asp?iImsNid=118552

Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #23 Gepost op: 16, Maart , 2010, 19:01:51 »

benieuwd naar het zeepgerecht :d
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #24 Gepost op: 16, Maart , 2010, 23:05:00 »

Pff,die reactie van Jeroen toen er werd gezegd dat Ludo die zaalproef gewonnen had..
Ik heb tot hiertoe nog niet echt 1 topfavoriet,maar ik heb wel al zeker 1 iemand aan wie ik me elke aflevering opnieuw erger..
Natural Woman
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 21, Maart , 2010, 18:18:47 »

heb net de aflevering van donderdag gezien, amai die Catherine en Inge kunnen (volgens de beelden dan toch) gewoon niet met mekaar babbelen, als dat 2 boezemvriendinnen zijn.. k vind het maar normaal dat ze dan uit de wedstrijd gevlogen zijn

My life is music and music is life
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #26 Gepost op: 23, Maart , 2010, 15:09:57 »

KAREL EN KEN ZIJN NIEUWKOMERS MIJN RESTAURANT

Na het vertrek van Catherine en Inge uit “Mijn Restaurant!” op 8 maart 2010 moesten er nieuwe kandidaten gezocht worden voor het pand in Aalst.

De instructies van de jury waren zeer duidelijk. Het nieuwe duo moest een ijzersterk duo zijn, dat alle kwaliteiten heeft om een rendabel restaurant te runnen. Een duo dus dat niet alleen de nodige skills heeft, maar ook goed kan samenwerken.

Daarom werd er besloten om een oproep naar gans Vlaanderen te doen, waarbij iedereen zich kandidaat kon stellen via de vtm-website. De casting is nu afgesloten en uit de honderden inschrijvingen is de keuze uiteindelijk gevallen op Karel (30) en Ken (27). Zij staken er met kop en schouders bovenuit. Hun professionele ervaring en hun sterke band gaven de doorslag. Zij zullen dus de nieuwe bewoners worden van het pand in Aalst.

Karel en Ken zijn sinds zes jaar boezemvrienden en dromen al langer van een eigen restaurant. Ze hadden al een businessplan klaar en het zou een werk van lange adem worden om hun culinaire droom waar te maken, maar nu nemen ze de binnenweg en krijgen ze de kans om het restaurant in Aalst te gaan runnen.

Ze werkten al samen in restaurant Dôme in Antwerpen, Karel als souschef en Ken als commis. Ken heeft zich intussen omgeschoold tot patissier. Die skills krijgen ongetwijfeld hun plaats in hun restaurant. Ken zal daarnaast ook souschef zijn, Karel zal als chef de keuken leiden. Voor het eerst hebben we dus een duo dat met zijn tweeën in de keuken staat. Karel is 3 jaar getrouwd en Ken heeft sinds 2,5 jaar een vriendin. Ze hebben geen kinderen.

Karel en Ken zijn afkomstig uit de provincie Antwerpen, maar zullen voor “Mijn Restaurant!” Aalst en de provincie Oost-Vlaanderen vertegenwoordigen. Uitzonderlijk, maar het vertrek van Catherine en Inge was dan ook een uitzonderlijke situatie. Karel en Ken zien het in elk geval zitten: “Onze droom is een restaurant te openen. We hebben er veel zin in om in Aalst dat prachtige pand om te toveren tot een culinaire hotspot.”

Karel en Ken zullen vanaf vandaag het traject –mission statement voorleggen, signature dish maken- dat de andere duo’s al hebben afgelegd in sneltreinvaart moeten afleggen. De kijkers zien hen voor het eerst aan het werk in de 10de aflevering van “Mijn Restaurant!”, die op donderdag 1 april 2010 wordt uitgezonden.

Bron : Showbizzsite
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 23, Maart , 2010, 17:54:18 »

Een Antwerps koppel voor Oost-Vlaanderen  Boos Precies dat we nu nog gaan stemmen hier in Aalst. Zeker als je weet dat er een Aalsters koppel ook in de running was, maar waarschijnlijk niet mocht meedoen omdat het een homokoppel is en er al een homokoppel in het programma zat  Rollende ogen

Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #28 Gepost op: 24, Maart , 2010, 09:57:19 »

Een Antwerps koppel voor Oost-Vlaanderen  Boos Precies dat we nu nog gaan stemmen hier in Aalst. Zeker als je weet dat er een Aalsters koppel ook in de running was, maar waarschijnlijk niet mocht meedoen omdat het een homokoppel is en er al een homokoppel in het programma zat  Rollende ogen
Die van den Kater?
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 24, Maart , 2010, 20:31:36 »

Inderdaad, de die.

Pagina's: 1 [2] 3 4 5 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte