Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 19:20:35
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Radio, tv en film
| | |-+  Mijn Restaurant: reeks 3
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 Print
Auteur Topic: Mijn Restaurant: reeks 3  (gelezen 3961 keer)
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #30 Gepost op: 25, Maart , 2010, 09:07:42 »

Zal waarschijnlijk wel zijn omdat er al gayduo meedoet he....
En misschien lag het pand te dichtbij ten opzichte van andere deelnemers??

Toch vraag ik me stiekem af of ze dat nieuwe duo eigenlijk vooraf al niet als reserve hadden ofzo?
Vond raar dat ze plots nog oproep lanceerden naar nieuwe kandidaten...
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #31 Gepost op: 30, Maart , 2010, 15:36:24 »

Jeroen en Isaura dienen clacht in tegen website

"Duo is dupe van sabotage"

Jeroen en Isaura, het koppel dat het restaurant in Mechelen uitbaat, worden drie dagen voor de opening geconfronteerd met ‘mollen’ in hun restaurant. Drie redacteurs van een website hebben zich met valse CV’s bedrieglijk uitgegeven voor ervaren horecapersoneel en hebben een tijdje meegewerkt tijdens de voorbereidingen in het restaurant in Mechelen. Net voor de officiële opening van het restaurant moeten Jeroen en Isaura het dus plots met drie personeelsleden minder doen. Een serieuze streep door de rekening voor het jonge koppel.

vtm betreurt dat mensen met oneerlijke bedoelingen de boel proberen te saboteren. Zoals ze zelf aangeven was “het infiltreren van de opnames van Mijn Restaurant een grap om zoveel mogelijk volk naar de website te lokken”. Een “grap” met ernstige gevolgen want hun acties zijn allerminst onschuldig. Jeroen en Isaura bevinden zich in cruciale dagen voor de opening van hun restaurant en zijn nu de dupe van heel de zaak.

De drie webredacteurs hebben duidelijk een aantal juridische regels en de journalistieke deontologie overtreden. Jeroen en Isaura zullen dan ook klacht neerleggen bij de Raad voor de Journalistiek

Bron : Showbizzsite
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 30, Maart , 2010, 18:45:38 »

Zeeeer schandalig van die journalisten....
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #33 Gepost op: 30, Maart , 2010, 19:00:31 »

Ach ik moet zeggen dat ik vind dat Jeroen zichzelf ook niet echt serieus neemt,
hij slaat alle goede raad in de wind,en blijft gewoon zijn eigen zinnetje doordrijven.
Ik vind hem een arrogant iemand..brrr
Hij heeft altijd commentaar op anderen,maar nooit op zichzelf.
Als ik terug denk aan de vorige proef dat ze 'samen' moesten werken,hoe stikjaloers hij reageerde,niet normaal voor iemand van zijn leeftijd.
En als hij vindt dat de mensen teveel verwachten van hem,dat hij dan int vervolg wat minder stoeft bij de start.
Stage hier,gewerkt daar,en aan de resultaten te zien ist niet veel soeps precies.
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #34 Gepost op: 31, Maart , 2010, 10:56:48 »

ik heb enorm vee sympathie voor Jimmy en zijn vrouwke. Zie die graag bezig!
Natural Woman
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #35 Gepost op: 31, Maart , 2010, 11:09:34 »

k vind die ook het sympathiekst overkomen, en hun restaurant zag er het mooist uit gisteren

My life is music and music is life
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #36 Gepost op: 31, Maart , 2010, 13:22:16 »

Vind ze goe bezig leuk personeel ook precies
stino
Full Member

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #37 Gepost op: 31, Maart , 2010, 15:46:02 »

Limburg zijn altijd al de tofsten geweest  Grijns
En tot nu toe 2x tweede  Huilen
Deze keer moeten we winnen  Lachen
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #38 Gepost op: 29, April , 2010, 22:23:39 »

Aalst en Mechelen zijn genomineerd voor sluiting.
Ik heb op Aalst gestemd,Mechelen was alweer aan het lachen met de commentaren van anderen,en zich al in de pollekes aan het wrijven dat zij zeker niet genomineerd zouden zijn.Arrogantie vs sympathie..dan is voor mij de keuze snel gemaakt.Aalst moet openblijven!!!!!
stino
Full Member

« Antwoord #39 Gepost op: 29, April , 2010, 22:26:23 »

'k begrijp Jeroen en Isaura wel.. Als je altijd slechte commentaren krijgt..
Ik vergelijk ze wat met Chris en Wendy van vorig jaar. Ergens hoop ik wel dat zij mogen blijven. Van karel en Ken had ik meer verwacht, en 'k voel ook zo geen binding met hen.
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #40 Gepost op: 29, April , 2010, 22:35:48 »

Jeroen heeft zich al meer kunnen bewijzen dan Karel of Ken,maar wat bij mij de doorslag geeft is telkens die commentaren,ze waren zich daarstraks gewoon aan het verkneukelen in de slechte commentaar over anderen,en dan die opmerking,ooo nu ik dit gezien heb,weet ik zeker dat wij niet genomineerd zijn!
Vorig seizoen had ik de pest aan Chris,dit jaar heb ik de pest aan Jeroen,en Kristof is ook serieus in mijn achting gedaald....
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #41 Gepost op: 01, Mei , 2010, 12:17:29 »

'k begrijp Jeroen en Isaura wel.. Als je altijd slechte commentaren krijgt..
Ik vergelijk ze wat met Chris en Wendy van vorig jaar. Ergens hoop ik wel dat zij mogen blijven. Van karel en Ken had ik meer verwacht, en 'k voel ook zo geen binding met hen.
Ja idd veel gemeen met Chris en Wendy... hoop ook dat zei blijvn
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #42 Gepost op: 01, Mei , 2010, 12:34:18 »

Grijns

Tineke
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #43 Gepost op: 07, Mei , 2010, 20:47:00 »

Daarstraks toevallig nog voorbij Kom'Af gekomen (ik woon in Mechelen-centrum en passeer er dus af en toe - al is het maar met een bus ofzo) ...

Mechelen er helaas uit sinds gisteren Droevig.

De papieren die een paar weken geleden tegen het raam hingen rond "opnames VTM" (iedereen die binnenstapt moet kennelijk op voorhand akkoord gaan dat hij mogelijk gefilmd kan worden), zijn al weggehaald, zag ik.

Ik ben ik
dus wen er maar aan
Een unicum
zoals de zon en de maan
stino
Full Member

« Antwoord #44 Gepost op: 08, Mei , 2010, 09:58:17 »

Vind wel jammer dat ze eruit liggen. Karel en Ken gung ik het wel, maar ik vind dat zo een raar duo..
Ludo zijn ware aard begint ook meer en meer boven te komen vind ik. In het begin toen zij alle lof kregen hing hij daar altijd met zo'n airke rond, en nu hij wat kritiek krijgt trekt hem zich terug in de keuken. En Genk die steevast met de prijzen gaat lopen ziet hem precies ook niet zitten. Zijn gezicht toen Lucy die bierproef won  Geschrokken Amai, de jaloezie droop er vanaf, zelfs Jurgen gaf er een opmerking over!
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte