Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21, Mei , 2012, 10:41:40
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Radio, tv en film
| | |-+  Mijn Restaurant: reeks 3
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] Print
Auteur Topic: Mijn Restaurant: reeks 3  (gelezen 4421 keer)
Tineke
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #60 Gepost op: 05, Juni , 2010, 01:43:48 »

Los van wie het serveert, zie ik toch ook liever na een deftige tijd eten op mijn bord (en zolang die vis dan eetbaar is, maakt dat mij geen zier uit dat die uit de diepvries komt eigenlijk - maar da's persoonlijk), dan een uur of langer te moeten wachten Knipoog ... En 't is in Aalst te doen, Halle ligt er al een tijdje uit.

Ik ben ik
dus wen er maar aan
Een unicum
zoals de zon en de maan
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #61 Gepost op: 07, Juni , 2010, 12:42:29 »

Karnivale uit Aalst en Terrae uit Genk spelen de finale van 'Mijn Restaurant'. Karel en Ken zijn er niet gerust in want ze waren een beetje snel met het drukke van hun promo-materiaal....

Karel en Ken waren er als de kippen bij om hun promo-materiaal te laten drukken toen bekend werd dat zij naar de finale gingen.
Niets aan de hand voor wie via sms stemt maar wie - maar wie gebruikt de telefoon nog om te stemmen?? - via de traditionele telefoon wil stemmen voor Aalst, dreigt voor Genk te stemmen.

vtm veranderde namelijk het televote-nummer voor Karnivale en daardoor staat er 090553801 op de flyers en posters in plaats van 090553802.

Het team van Karel en ken hebben stickers met de letter 2 laten maken om over de flyers te plakken maar dat is natuurlijk een tijdrovende klus en er zijn al honderden posters verdeeld.

Twee jaar geleden drukte Het Belang Van Limburg ook een verkeerd nummer af nadat vtm het nummer gewijzigd had en toen waren er sterke twijfels of die fout de overwinning van Stephanie en Yanaïka gekost heeft.

Bron : Showbizzsite
stino
Full Member

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #62 Gepost op: 07, Juni , 2010, 12:57:18 »

Allee, dan weten ze toch al waar ze't op kunnen steken als ze verliezen  Tong
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #63 Gepost op: 10, Juni , 2010, 19:03:21 »

Vanavond weten we het ze....
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #64 Gepost op: 11, Juni , 2010, 13:17:17 »

Ben SUPER MEGA blij da Aalst gewonnen heeft!!!
Het was spannend tot op de laatste seconde,maar toen ik Rani uit de limo zag stappen in Aalst werd er hier heel wat afgejuigd en gejoeld.
Den onderbuur wist deze morgen dan ook direct te zeggen wie er gewonnen had door het kabaal van gisteren
stino
Full Member

« Antwoord #65 Gepost op: 11, Juni , 2010, 14:03:20 »

Ben ergens wel blij dat Genk het niet geworden is. Anders kregen ze toch weer het verwijt dat het er van het begin al op lag dat ze moesten winnen, en zeker na die affaire met het omgewisselde televotingnummer.

Ben eens benieuwd hoelang de heren het gaan volhouden om steeds op en af te moeten rijden, én hoelang de zaak openblijft. Van alle voorgaande restaurants is alleen exquisa in Hasselt nog open denk ik. De rest is failliet of uit handen gegeven, of staat te koop.
Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #66 Gepost op: 20, September , 2010, 13:38:14 »

Chris van 'Mijn Restaurant' stapt uit het leven

Chris Aerts, de 34-jarige Mechelaar die vorig jaar deelnam aan het vtm-programma 'Mijn Restaurant', heeft zich vrijdagnacht van het leven beroofd. De politie heeft het lichaam van de kok zaterdag kort na de middag in een garagebox aangetroffen, berichten verscheidene kranten.

Aerts - vader van drie kinderen - baatte in 2009 het restaurant 't Gerecht in Turnhout uit en haalde toen de finale van 'Mijn Restaurant' net niet.

Schuldenberg
Volgens een tante die namens de familie spreekt, zouden de problemen begonnen zijn na zijn deelname aan het vtm-programma. "Hij en Wendy gingen uit elkaar en hij bleef met een schuldenberg achter", verduidelijkt ze in de Coreliokranten. "Ik wou dat hij nooit had deelgenomen aan het programma, dan was dit niet gebeurd."

Op een USB-stick werd een afscheidsbrief gevonden. Een dag voor zijn dood liet Aerts ook een boodschap achter op zijn facebookpagina: "Chris Aerts 'is f*ckt up..... madness is running in my brain... Should I Stay Or Should I Go'", bericht onder meer Het Laatste Nieuws.

Productiehuis Kanakna en vtm wilden nog niet reageren, maar zitten vandaag wel samen
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #67 Gepost op: 20, September , 2010, 15:52:12 »

Erg genoeg.....snap het gewoon niet hoe een mens zoiets kan doen. (Ik heb er ook al voorgestaan, maar niet gedaan)
stino
Full Member

« Antwoord #68 Gepost op: 20, September , 2010, 18:12:50 »

Ik snap dat wel. Waarom zou je tegen je zin leven? Ik vind zelfs dat er in bepaalde gevallen euthanasie moet bestaan of begeleiding om uit het leven te stappen. Wie zijn wij tenslotte om iemand te veroordelen om te moeten leven?

Ik snap alleen niet dat je als ouder zoiets kan doen. Je hebt kinderen op de wereld gezet, dan heb je er ook een verantwoordelijk voor te nemen totdat ze oud genoeg zijn om voor zichzelf te kunnen zorgen.
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #69 Gepost op: 20, September , 2010, 19:01:55 »

Ik denk dat als je in het straatje van zelfmoord bent beland je psychologisch redelijk diep zit en dat je de dingen vaak niet meer in een juist perspectief kunt zien en dat je dan ook misschien de verantwoordelijkheid als ouder niet meer correct kunt inschatten of zit je in een neerwaartse spiraal waarin je jezelf waarschijnlijk al geen goede ouder meer vindt voor die kinderen dat je denkt dat je kinderen beter af zijn zonder jezelf.

Nu ja, wij staan aan de andere kant en hebben misschien makkelijk praten. Voor degene die zelfmoord pleegt, kan dit nooit een makkelijke beslissing zijn. Je hoort soms mensen zeggen dat iemand die zelfmoord pleegt laf is, maar ik ben het daar niet mee eens. Dat zijn vaak mensen die hulp nodig hebben, maar geen hulp meer gevonden hebben. Ik vind dat er dan sprake is van een algemeen falen. Alleen is het makkelijk om een vinger te wijzen naar degene die zelfmoord pleegt en niet bij jezelf te kijken.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #70 Gepost op: 23, September , 2010, 18:14:27 »

Ik vind het toch maar een raar bericht vanochtend in de krant dat je een rouwregister kan tekenen en om de kinderen door een moeilijke periode te loodsen een bijdrage op een rekeningnummer kan storten.  Geschrokken Vind ik toch wel erg dat men geld uit zijn zelfmoord wil slaan  Geschrokken Verbaasd Rollende ogen

Voortaan zien we dus op doodsbrieven staan "bloemen noch kransen, maar om ons door een moeilijke periode te loodsen mag je een bijdrage storten op onze rekening"

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
Tineke
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #71 Gepost op: 23, September , 2010, 19:49:24 »

Tja, één van de redenen dat hij zelfmoord pleegde waren geldproblemen en schulden ... Ik heb het artikel vandaag niet gelezen en ik zou NOOIT zo beginnen bedelen, maar wie weet erven de kinderen wel de schulden van hun vader (helaas).

Qua zijn zelfmoord: Dat heeft ie duidelijk zelf beslist, dus geen commentaar. Kinderen achterlaten: klinkt erg, maar ergens wist hij waarschijnlijk dat zijn ex (hun moeder) hen kon opvangen ...
Als hij de boel dan duidelijk totaal niet meer aankon, lijkt het mij ook moeilijk om op zo'n moment nog echt goed voor je kinderen te kunnen zorgen (waarbij ik niet zeg dat iedereen die problemen heeft zijn kinderen maar verplicht naar andere oorden moet brengen - ex, ouders, opvang, ...).

Maar cru gezegd: Liever de kinderen bij hun moeder "achterlaten", dan ze bijvoorbeeld meenemen in een zelfmoord of zelfmoordpoging, zoals sommigen doen of proberen.

Ik ben ik
dus wen er maar aan
Een unicum
zoals de zon en de maan
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte