Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 18:36:32
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Actualiteit en sport
| | |-+  De Zaak Ronald Janssen
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: De Zaak Ronald Janssen  (gelezen 457 keer)
Tim
Showbizzforumcrew
Hero Member
*

Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 26, Februari , 2010, 21:46:44 »

Blijkbaar kon de moord op Kevin en Shana voorkomen worden en kon Ronald Janssen al vroeger worden opgepakt.
Gisteren raakte dan ook nog eens bekend dat het intern onderzoek al was stopgezet nog voor het begonnen was.

Alles over deze vreemde ontwikkelingen kunnen we bespreken in dit topic.
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 27, Februari , 2010, 18:32:58 »

Waar gaat het eigenlijk eindigen?

Als je al die nieuwsberichten moogt geloven, linken ze hem aan een tiental zaken...zonder bewijs....
Tineke
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 02, Maart , 2010, 04:24:09 »

Als je een deel nieuwsberichten mag geloven, heeft hij toch al drie of vier moorden toegegeven en een stuk of 5 à 10 verkrachtingen.

En ze zijn nu gewoon overal "de schuiven aan 't opentrekken" om te zien wat ze nog hebben liggen van onopgeloste moorden en verkrachtingen, dat 'em misschien nog verzwijgt en op zijn geweten heeft (want ze moeten elke bekentenis nagenoeg uit hem trekken) ...

Alleen al voor die 3 moorden en die verkrachtingen die ie nu al heeft bekend, mag die levenslang krijgen voor mij (ik ben tegen de doodstraf!) ...
Alleen jammer dat levenslang in BE niet echt levenslang is in werkelijkheid maar automatisch omgezet wordt in 30 à 40 jaar. Waarvan bepaalden ze dan nog niet altijd alle 30 à 40 moeten uitzitten (vervroegde in vrijheidstelling - R.J. zal dat ook wel proberen met zijn tot hier toe blanco strafblad).

Ik ben ik
dus wen er maar aan
Een unicum
zoals de zon en de maan
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte