Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 18:54:42
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Chateroplos
| | |-+  Het algemene boekentopic
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 Print
Auteur Topic: Het algemene boekentopic  (gelezen 2291 keer)
Tineke
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #15 Gepost op: 25, Maart , 2010, 22:01:06 »

Ik lees graag John Grisham, maar niet in alle talen (mijn moedertaal is Frans, en bijv. in Frans zou ik hem nooit lezen)

Die heb ik een tijd lang (in het Nederlands wel alleen maar) ook graag gelezen! Alleen vind ik hem nu een beetje te advocaat-achtig (nogal hetzelfde altijd) ...

Ik lees veel te veel overigens ... Maar ik herlees ook vaak boeken - meestal vrij  onbekende, maar die mij wel raken.
Ben momenteel voor minstens de vijfde keer bezig in "Gestolen dochters" van Malika Kaddour. Waargebeurd verhaal over een man die na een scheiding zijn kinderen ontvoert naar zijn "thuisland" (het verhaal van Malika om haar kinderen terug te krijgen).

Heb pas overigens ook nog es "Mijn Woestijn" van Waris Dirie gelezen (voor de vierde keer ofzo - heb ook haar andere boeken gelezen). Blijkt - merkte ik in de week - dat ze "Mijn Woestijn" net hebben verfilmd en dat ie binnenkort in de cinema te zien is. Nu nog iemand vinden die ook wilt gaan kijken want alleen is maar alleen ...

Zag hier overigens nog een paar goeie dingen opduiken Lachebek ... Naast waargebeurde zaken, ben ik immers ook fan van Jef Geeraerts en eigenlijk tout court het genre "misdaad- en politieverhalen". Daarnaast ligt o.a. "Chocolat", het boek van de film nog altijd op mij te wachten (es tweedehands gekocht) en nog tientallen anderen ...

Daarnaast overigens nog nagenoeg elke week Humo en af en toe nog wat andere tijdschriften (maandelijks bv. Goedele) ... Ik vertrek zelden ergens naartoe zonder boek of tijdschrift mee ...

Ik ben ik
dus wen er maar aan
Een unicum
zoals de zon en de maan
Tineke
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #16 Gepost op: 25, Maart , 2010, 22:03:37 »

Ik zit nog steeds met veel Fantasy in mijn hoofd, maar een goed boek vinden is wat anders...er is zoveel keus....

Harry Potter is ook fantasy hé (als je ze nog niet gelezen hebt) ... De eerste twee à drie zijn nog "vrij rustig te noemen", maar daarna worden ze toch ook behoorlijk dik.
Van de helft van HP hebben wij hier overigens ook de Engelse versie staan (mijn vriend leest vlot Engels en Frans en had voor zichzelf eerst de Engelse versies gekocht).

Ik ben ik
dus wen er maar aan
Een unicum
zoals de zon en de maan
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #17 Gepost op: 26, Maart , 2010, 10:53:22 »

Sebiet op de trein beginnen lezen in 'Nooit gaat dit over' van André Sollie
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 26, Maart , 2010, 19:53:13 »

heb je nog iets gedaan met m'n tips, stadje? je vraagt maar raak he als je nog meer info wilt! Knipoog

Nog niet Koen, maar ik ben van plan om je nog es te mailen via het forum..volgende week neem ik de titels mee die je me gaf....
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 26, Maart , 2010, 19:55:59 »

Ik zit nog steeds met veel Fantasy in mijn hoofd, maar een goed boek vinden is wat anders...er is zoveel keus....

Harry Potter is ook fantasy hé (als je ze nog niet gelezen hebt) ... De eerste twee à drie zijn nog "vrij rustig te noemen", maar daarna worden ze toch ook behoorlijk dik.
Van de helft van HP hebben wij hier overigens ook de Engelse versie staan (mijn vriend leest vlot Engels en Frans en had voor zichzelf eerst de Engelse versies gekocht).

Heb ze alle 7 hihi...en alle 6 op dvd..en 6 soundtracks..plus nog de staf van Harry Potter....ben er verzot op...en dat op mijn 39ste hihi....
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #20 Gepost op: 30, Maart , 2010, 15:18:32 »

Morgen starten in het boek: Witte olifant - Sebastiaan Leenaert
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #21 Gepost op: 01, April , 2010, 02:26:20 »

Goed nieuws voor de wereldwijde fans van de Twilight boekenreeks.
Auteur Stephenie Meyer heeft een nieuw verhaal klaar dat begin juni in de boekhandel ligt.

"The short second life of Bree Tanner" vertelt het verhaal van Bree, een vampier die voor het eerst opdook in Eclipse. Aanvankelijk zou het verhaal worden opgenomen als onderdeel van Twilight Saga: the official guide. Maar dat plan werd afgeketst omdat het verhaal te lang was geworden.

De "Twilight"-reeks gaat over de liefde tussen een meisje en een vampier. De eerste twee titels uit de reeks "Twilight" en "New moon" werden intussen verfilmd. Robert Pattinson speelt de hoofdrol in de films. De "Twilight"-boeken zijn wereldwijd bestsellers

Bron : Showbizzsite
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 01, April , 2010, 19:01:51 »

Raar....Bree komt me nu niet direct in hoofd op....waarom neemt ze juist dat personage? Ben benieuwd...nog 2 weekjes en dan ligt deel 4 van de Twilight reekts in de winkel, joepie....
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #23 Gepost op: 01, April , 2010, 19:51:20 »

Ik kijk nu al uit naar The short second life of Bree Tanner,aangezien ik de vier twilight delen al uitgelezen heb.
Ik denk dat Bree voorkwam in het stuk waar het leger wordt gerekruteerd voor Victoria,en dat ze een 'newborn' vampier is als ik het me nog goed kan herinneren.
Koen
Showbizzforumcrew
Hero Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 01, April , 2010, 20:03:06 »

jup, bree maakt inderdaad deel uit van dat legerke... maar ik kan me ook niet meer direct herinneren welke achtergrond ze had...

Once you're here, you won't go back...
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 01, April , 2010, 20:31:27 »

Ik ook niet...maar ik denk dat ze is gedood door Carlise....omdat ze zich niet wou aansluiten bij hen...
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #26 Gepost op: 09, April , 2010, 15:45:19 »

Vandaag begonnen lezen in: Kathleen Aerts - Mijn leven als K1
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #27 Gepost op: 17, April , 2010, 13:06:06 »

Tweede Korte Leven Van Bree Tanner

vanaf 5 juni te koop in het Engels of Nederlands

Het korte tweede leven van Bree Tanner is het verhaal van een van de nieuwelingen uit het leger van Victoria in Eclips, Bree Tanner. De novelle registreert de ontwikkelingen binnen het nieuwelingenleger en hun achtervolging van Bella Swan en de Cullens, tot hun onvermijdelijke ontmoeting en de onvergetelijke afloop.

http://www.proxis.be/BENL/Product/Boeken/Tweede-Korte-Leven-Van-Bree-Tanner-9789047515494/8893354__detail.aspx
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #28 Gepost op: 24, April , 2010, 11:40:23 »

Nu Witse - Duivels genot aan het lezen...
Nog niet zo ver maar vind wel leuk boek om te lezen!  Grijns Grijns
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #29 Gepost op: 28, April , 2010, 21:21:12 »

Sebiet beginnen in 'David'

Pagina's: 1 [2] 3 4 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte