Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 18:34:19
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Radio, tv en film
| | |-+  De Kinderpuzzel
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 Print
Auteur Topic: De Kinderpuzzel  (gelezen 1187 keer)
Natural Woman
Hero Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 28, Februari , 2010, 17:55:34 »

vorige week de eerste aflevering, was een beetje kennismaken met het programma
misschien een beetje veel in een keer maar denk dat we vanaf vandaag beter gaan kunnen mee zoeken naar welke kinderen er bij welke ouders horen, ik vind het wel een leuk concept, ben benieuwd naar de aflevering en afloop van vanavond
« Laatste verandering: 28, Februari , 2010, 19:55:55 door Natural Woman » Gelogd

My life is music and music is life
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 28, Februari , 2010, 18:33:10 »

Ja, ik lees veel teleurstelling over de eerste aflevering, maar het was inderdaad een kennismakingsaflevering en die zijn altijd wat moeilijker. Het spel begint nu pas echt en ik ben wel benieuwd.

Ik heb trouwens veel plezier gehad aan het spelletje deze week op de site. Twintig voorwerpen zoeken in het museum. Het heeft mij toch een stuk of twintig, dertig keer gekost vooraleer ik alle voorwerpen op tijd vond.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 08, Maart , 2010, 21:51:36 »

Vind ik wel leuk. Het is eens iets anders.
Vraag me af of de onthullingen op het einde kloppen of willen ze de kijkers misleiden?
Natural Woman
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 08, Maart , 2010, 22:00:45 »

zo ver had ik nog ni gedacht, hmm zouden ze dat doen..

k heb gisteren het begin gemist (de Kotmadam was nog niet gedaan) en ge moogt er eigenlijk niet te veel van missen vind ik om te kunnen volgen.. k vind het wel ni simpel om te raden wie bij wie hoort, nu ja er zijn ook nog maar drie afleveringen geweest miss worden we nog wel wijzer
het zou volgens mij gemakkelijker zijn moesten er nu en dan es wat kinderen afvallen, nu zijn er eigenlijk wel vree veel vind ik

Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 09, Maart , 2010, 18:15:07 »

Ja, op basis van de afleveringen is het moeilijk om zelf de kinderpuzzel te leggen. Het zijn inderdaad veel kinderen en ik heb de indruk dat ik de helft nog niet heb gezien. Bovendien kan ik ook al moeilijk gezichten op namen kleven, dus als ouders zeggen dat ze kenmerken van ouder X in kind Y hebben gezien, ben ik vaak niet mee. Maar voor de rest vind ik het best wel een tof programma.

Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #5 Gepost op: 09, Maart , 2010, 20:37:32 »

Ja, op basis van de afleveringen is het moeilijk om zelf de kinderpuzzel te leggen. Het zijn inderdaad veel kinderen en ik heb de indruk dat ik de helft nog niet heb gezien. Bovendien kan ik ook al moeilijk gezichten op namen kleven, dus als ouders zeggen dat ze kenmerken van ouder X in kind Y hebben gezien, ben ik vaak niet mee. Maar voor de rest vind ik het best wel een tof programma.
Ja als kijker is het niet evident om mee te puzzelen/ zoeken in vergelijking met de mol ofzo...
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 29, Maart , 2010, 17:54:06 »

Ondanks de misschien wat moeilijke start vind ik De Kinderpuzzel nu echt tof aan het worden. Ik vond het eigenlijk al vorige week al een stuk plezanter omdat ik stilaan iedereen begin te leren kennen. En nu wij de kinderpuzzel bijna helemaal kennen, wordt het nog toffer omdat het nu grappig is om kandidaten op een verkeerd spoor te zien belanden en koppels die de anderen proberen te misleiden.

Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 05, April , 2010, 10:57:13 »

Gaat er komende zondag een koppel of meerdere koppels gevonden worden door iedereen? De trailer laat het alvast uitschijnen, al kunnen we natuurlijk op een verkeerd spoor gezet worden. Ik ben wel verschoten van de score van grijs die ineens 11/14 heeft. Ik hoop eigenlijk wel dat ze winnen, want ik vind ze het sympathiekst, maar toch wel een straffe score.

De tip dat Aram geen kind is van de kinderpuzzel werkt, denk ik, vooral in het nadeel van donkerblauw.

Natural Woman
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 05, April , 2010, 12:59:14 »

k was niet thuis gisterenavond en was het vergeten op te nemen

Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 05, April , 2010, 20:27:04 »

Ik volg het niet.
Natural Woman
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 11, April , 2010, 18:12:26 »

vanavond de eerste afvaller, er zijn ook al kinderen verdwenen uit de puzzel waardoor het voor de koppels toch ook stilaan iets duidelijker wordt.. ben benieuwd wie er afvalt

Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #11 Gepost op: 11, April , 2010, 19:00:29 »

Ik ook eigenlijk.
Jammer dat ik niet alle afleveringen gezien heb,ben niet altijd direct mee!
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 11, April , 2010, 19:07:21 »

Ik denk donkerblauw, vooral na de tip dat Aram geen kind uit de kinderpuzzel is (een trucje die donkerblauw wou uithalen - doen alsof Aram onze zoon is) en omdat hun zoon Guust hen een beetje verraadde door een shirt van Chemical Brothers te dragen, terwijl moeder vaak de avond afsloot met een paar Chemical Brothers-hits. Daarnaast hebben enkele koppels ook de dochter kunnen linken aan hen omwille van het krullen van het haar.  Ik denk dat zij toch in de gevarenzone zitten. Er zou nog een ander koppel in de gevarenzone zitten, maar dat is mij niet echt duidelijk wie dat zou kunnen zijn. Het kan dus nog een grote verrassing worden. Best wel spannend...  Cool

Wel spijtig dat de kijkcijfers wat tegenvallen. Men heeft er vaak over dat kijkers bereid zijn om tijd in televisieprogramma's te investeren deze dagen, maar blijkbaar klopt dit niet echt. Het moet toch vaak nog van in het begin duidelijk en rechtlijnig zijn. Jammer, want ik vind De Kinderpuzzel wel één van de betere zondagavondprogramma's.

Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #13 Gepost op: 11, April , 2010, 19:52:23 »

Ik vind het ook goed maar met dat ik 1 op 2 zondagen werk zie ik het niet altijd. Zeker niet als ik laatavond shifts heb of nachten. en zo ben ik dan snel niet meer mee maar kijk wel graag.

Het is wel correct wat je zegt: 'Het moet toch vaak nog van in het begin duidelijk en rechtlijnig zijn. Jammer, want ik vind De Kinderpuzzel wel één van de betere zondagavondprogramma's.' Hoor ik ook vaak van collega's als ik vraag  heb je gekeken naar dit of dat. Als eerste aflevering van iets tegenvalt haken velen af he...

Hoe het echt met kijkcijfers gesteld is weet ik niet....slecht?

Natural Woman
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 11, April , 2010, 19:56:54 »

k las ergens dat er elke week minder kijkcijfers waren in het begin, maar dat ze hoopten dat de schare fans zou blijven tot het einde.. hoe het nu zit de laatste weken weet ik niet
 ik vind het ook best leuke televisie

Pagina's: [1] 2 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte