Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23, Mei , 2012, 02:36:23
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Muziek
| | |-+  Eurosong Oslo 2010
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 5 Print
Auteur Topic: Eurosong Oslo 2010  (gelezen 3591 keer)
Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 08, Maart , 2010, 10:43:17 »

Alles wat je kwijt wilt over het Eurovisiesong festival gooi het in de groep   Lachebek
RJ
Newbie
*

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 08, Maart , 2010, 12:34:49 »

Ik denk dat België alweer niet veel kans maakt...
Naar mijn mening zijn er elk jaar maar 1/2 ballad(s) die goed scoren, dus ik weet niet.
Vind het op zich wel een goeie song, maarja Lachebek
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 08, Maart , 2010, 16:04:00 »

Geef hem niet veel kans....

Moet eerlijkzeggen dat ik het nummer van Peter Evrard eigenlijk beter vind, dat hij een paar jaar geleden bracht....'sorry aan de fans)
Faithless²
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 08, Maart , 2010, 16:06:15 »

Ik vind het ni zo een heel mooi nummer, heb hem al mooiere liedjes horen zingen...
Ik hoop voor hem dat het ginder in de smaak valt, het is hem van harte gegund  Lachebek

Groetjes van Ingrid!
stino
Full Member

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #4 Gepost op: 08, Maart , 2010, 16:25:19 »

Het is niet mijn genre, maar hoe vaker ik het hoor, hoe beter het klinkt. Op internationale forums over het songfestival blijkt dat ze het lied in andere landen wel goed accepteren. Hier en daar weerklinkt zelfs beste Belgische inzending ooit  Geschrokken

Nuja, afwachten wat het wordt natuurlijk  Lachebek

Feit is wel dat de concurrentie dit jaar behoorlijk zwak is. Het wordt een relatief saai en eentonig songfestival. Aangezien er ook minder landen dan normaal deelnemen, is de slaagkans bijzonder groot om naar de finale te gaan. 10 liedjes van de 17 gaan door. Bij Ishtar waren dat er bv maar 10 van de 19, en Kate Ryan was 12de van de 23!

Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #5 Gepost op: 08, Maart , 2010, 16:45:12 »

Het is toch al veeeeeel beter dan wat we de laatste jaren naar het songfestival stuurde vreselijke nummers waren dat dus als het niets word moeten we er toch niet beschaamd om zijn. Ik vind het nummer van Tom Dice best wel leuk klinken als het iets gaat opleveren op het festival zelf geen idee we kunnen alleen maar hopen dat we eens naar de finale geraken.
Wat mij opvalt is dan de vlamingen weer aan het zagen en klagen zijn over het nummer en dat er uit het buitenland vele posetieve reacties komen
Natural Woman
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 08, Maart , 2010, 17:27:02 »

k vind het ook wel een goe liedje hoe meer je het hoort, hoe beter het wordt
hij klinkt internationaal vind ik
vraag is natuurlijk of hij zal opvallen maar aan de andere kant moeten we tegenwoordig nog opvallen op het songfestival.. ni zo hard vlg mij maar toch wel een beetje

My life is music and music is life
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 08, Maart , 2010, 17:56:22 »

Ik vind echt wel een heel goed liedje en ik vond dat hij dat gisteren goed had gebracht. Het past ook bij hem en die geloofwaardigheid is wel belangrijk vind ik. Ik geef Cheetah dan ook gelijk, dit is een inzending waar we ons absoluut niet moeten voor schamen.

Of het gaat scoren? Tja, wie kan dat nu nog voorspellen? Het hangt van zovele dingen af en vooral van de sfeer van het moment. Toch denk ik dat dit eigenlijk normaal wel wat punten moet kunnen krijgen van de vakjury's, maar qua Eurosongfestival durf ik geen voorspellingen meer te doen.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
stino
Full Member

« Antwoord #8 Gepost op: 08, Maart , 2010, 18:03:41 »

In een populariteitspoll op een internationaal forum staat België voorlopig op ... 3  Grijns (met 239 punten)
Alleen Turkije (261 pnt) en Slowakije (327) scoren nog beter.

Aangezien op zo'n kleine 8 liedjes na alle inzendingen reeds gekozen zijn, vind ik dat toch wel een redelijk goed vooruitzicht  Lachebek

Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 08, Maart , 2010, 18:11:53 »

Neen, Stino, neen! Laat dat toch met die polls. De voorbije jaren behoorden we zogezegd ook vaak tot de favorieten tot de avond zelf en het dan serieus tegenviel. Bovendien is het logisch dat hij voorlopig goed scoort omdat zijn liedje gisteren pas werd voorgesteld en het dus het verst in het geheugen ligt. Maar we zijn begin maart en het festival is pas einde mei. Dus nog veel te vroeg om polls te geloven.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
stino
Full Member

« Antwoord #10 Gepost op: 08, Maart , 2010, 19:03:26 »

Je moet die forumpolls niet verwisselen met die van de bookmakers.

Ishtar, Copycat en the KMG's scoorden in die forumpolls nooit hoog. Kate Ryan wel, maar die presteerde de avond zelf behoorlijk tegenvallend. Dusja, veel zal er vanaf hangen hoe Tommeke het daar live doet.

Maar 'k wou hiermee gewoon even aantonen dat hetgeen wat Cheetah zegt klopt. Belgen staan nooit achter hun inzending. Er zijn er altijd die het nummer slecht vinden, of liever iemand anders zagen gaan. Maar in Europa wordt het wel goed bevonden, dus een beetje hierheid mag toch.  Lachen

En dat terwijl het in het buitenland vaak zo is dat hele volkeren achter hun artiest staan. Hoe wil je dat ze in het buitenland ons nummer goed vinden, als we het zelf al uitfluiten  Droevig
(zoals nu de Nederlanders bv met hun inzending doen)
Tineke
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #11 Gepost op: 08, Maart , 2010, 19:40:26 »

Twee maal gehoord gisteren en sorry, maar ik viel in slaap bij het nummer ...

Als dit werkelijk de Belgische inzending is, vind ik het zelfs niet de moeite om ermee naar Oslo te gaan. Besteed dat geld dan liever aan iets nuttigs. Weeral een halve finale voor niks dus waarschijnlijk.

Ik ben ik
dus wen er maar aan
Een unicum
zoals de zon en de maan
Tim
Showbizzforumcrew
Hero Member
*

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #12 Gepost op: 08, Maart , 2010, 19:42:53 »

Vind er ook niet veel aan, waarom koos vrt eigenlijk voor Tom Dice?
Deboke
Sr. Member

bammensdeborah702@hotmail.com
« Antwoord #13 Gepost op: 08, Maart , 2010, 19:52:45 »

staat de belgische inzending al ergens online

3 girls & a band
www.twinsband-fans.be
Natural Woman
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 08, Maart , 2010, 20:06:36 »