Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23, Mei , 2012, 02:36:46
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Muziek
| | |-+  Eurosong Oslo 2010
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] Print
Auteur Topic: Eurosong Oslo 2010  (gelezen 3591 keer)
Koen
Showbizzforumcrew
Hero Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #60 Gepost op: 30, Mei , 2010, 19:06:24 »

Ik vind het niet erg dat je muziek kopieert van Lily Allen / Kate Nash, maar waarom het nodig is zelf hun accent na te doen...? Dat vind ik wat te ver gaan Knipoog

Tom was een lichtpunt in de show, en we mogen er erg fier op zijn. Hopelijk bespaart zijn resultaat ons van de schabouwelijke preselecties op één en doen we het elk jaar met een duidelijke keuze voor een talentvolle, opkomende artiest.

Once you're here, you won't go back...
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #61 Gepost op: 30, Mei , 2010, 19:52:05 »

Ik vermoed dat we inderdaad van die preselecties verlost gaan zijn voor een paar jaar, maar aan de andere kant moeten we ook niet hopen dat deze selectievorm ons elk jaar in de finale gaat doet belanden. Deze keer was de gok goed, maar volgende keer kan ze ook verkeerd uitdraaien. Maar ik hoop wel dat we de komende jaren terug voor kwaliteit gaan kiezen en dat andere landen ons gaan volgen.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
Koen
Showbizzforumcrew
Hero Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #62 Gepost op: 30, Mei , 2010, 20:23:01 »

Had Tom de halve finale niet overleeft hadden we nog steeds fier op hem kunnen zijn, had niets afgedaan aan zijn kwaliteiten. Knipoog Hij heeft een kans gekregen, die gegrepen, nu hopen dat hij een carrière kan uitbouwen maar das inderdaad afhankelijk van veel factoren.

Once you're here, you won't go back...
stino
Full Member

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #63 Gepost op: 30, Mei , 2010, 23:11:18 »

Eurosong op zich vond ik wel een leuke show, maar niet geschikt om een nummer te zoeken voor het songfestival. Voor mij mogen ze gerust zo een nieuwe show maken, maar de kandidaten voor het esc intern blijven zoeken.
Alessandroo
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #64 Gepost op: 06, Juni , 2010, 00:44:52 »

Israel was het mooist dit jaar, griekenland en turkije waren ook super!
En belgië... eindelijk weer eens die finale! Tom Dice deed het super!
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #65 Gepost op: 07, Juni , 2010, 14:49:10 »

Een zestal Eurosongkandidaten komen deze week de Ultratop binnengewaaid.

De eerste nieuwkomer is de Griekse kandidaat Giorgos Alkeos met zijn ‘Opa’ op stek 40. Giorgos haalde een achtste plaats en kreeg van België bovendien twaalf punten! De volgende Eurosongartiest is de wonderschone Safura. Zij komt de hitparade binnengewaaid op 38 met ‘Drip Drop’. Tijdens het Songfestival maakte Safura vooral indruk met haar lange benen, haar mooie stem en een choreografie van het team van Beyoncé. Ze werd uiteindelijk vijfde! De Ijslandse rode furie Hera Björk haalde dan weer een ietwat tegenvallend resultaat in de finale: ze werd amper 19de. Maar de Vlaamse harten heeft ze blijkbaar wel weten te veroveren met haar leuk eurodisco-nummertje ‘Je ne sais quoi’. De song prijkt op plaats 27. Frankrijk kwam met een ontzettend catchy en vooral heel erg zomers deuntje op de proppen. Jessy Matador bracht de zon in de huiskamer met ‘Allez ola olé’. In Vlaanderen heeft hij alvast een potentiële zomerhit te pakken. De song komt nieuw binnen op 17! De winnares van het hele liedjescircus mag in dit lijstje natuurlijk niet ontbreken. Lena Meyer-Landrut is deze week de hoogste nieuwkomer en staat met ‘Satellite’ op 4, maar ze moet toch nog één Eurosongkandidaat laten voorgaan. En dat is natuurlijk onze eigen Tom Dice. ‘Me & My Guitar’ stijgt deze week opnieuw naar de top van de Ultratop! Ook in Wallonië is Tom trouwens de heerser van de charts

Bron : Showbizzsite
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte