Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 19:40:11
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Muziek
| | |-+  Kathleen Aerts
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 Print
Auteur Topic: Kathleen Aerts  (gelezen 4245 keer)
zotventje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 14, Maart , 2010, 17:45:00 »

En 12 juni stapt Kathleen in het huwelijksbootje met Steven Lachen

Vind het grappig dat ze het "niet onder belangstelling" wil doen (trouwen), en toch wel gans de tijd over spreekt enzo.

OPROEP!
Ik zoek filmpjes van IDOOL 2003-2004-STAR ACADEMY (2005) DIE NIET OP YOUTUBE STAAN.
Priveberichtje aub danku
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #16 Gepost op: 14, Maart , 2010, 17:46:12 »

Eum..het was uitgelekt via Dag Allemaal,en toen verscheen het overal op internet,en toen heeft ze het dan maar bevestigd.
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 16, Maart , 2010, 17:51:23 »

Wedstrijd Duotickets Kathleen in Symfonie

Hoe ging het gezegde ook alweer? O ja: goede wijn behoeft geen krans! En Kathleen, dat is een ‘grand cru’, mét een ‘medaille d’or’. Iedereen kent haar natuurlijk als “de blonde van K3”, maar Kathleen is zoveel meer dan dat. Al kan niemand haar die kilo’s ervaring nog afpakken, dat spreekt. Kathleen schitterde in shows, musicals, films en op de buis. Samen met haar twee K3-kompanen was ze hot in Vlaanderen en Nederland. Wedden dat ze dat nog wel een heel tijdje blijft, hot? Want dat Kathleen intussen solo is gegaan, zal wellicht niemand ontgaan zijn. Het meisje is een volwassen vrouw geworden. En daar hoort een volwassen repertoire bij. Eind 2009 is Kathleen’s eerste album uitgekomen: “Kathleen in Symfonie”, een repertoire dat ze in 2010 graag live aan u voorstelt. Ontroeren en beroeren, dat is waar Kathleen het voor doet.

Kathleen zal naast de nummers van haar album (Dat afgezaagde zinnetje, Papillon, Roosje m’n roosje, Visite, …) ook goed gekozen covers brengen. Ze zal hierbij begeleid worden door een 50-koppige band en kinderkoor. Er is bovendien een speciale gast: Danny De Munck.

Aanstaande zondagmiddag (14.30 uur) geeft Kathleen haar eerste Kathleen in Symfonie concert in de Koningin Elisabethzaal in Antwerpen en jij kan er bij zijn. Wij geven nu 15 duotickets weg en het enige wat jij moet doen is ons een correct antwoord bezorgen op volgende vraag: ”Wat is de titel van de eerste solosingle van Kathleen?”...

http://www.thetopofmusic.be/wedstrijden/wedstrijdvoluit.php?id=233
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #18 Gepost op: 16, Maart , 2010, 18:14:51 »

Ook Showbizzsite deelt tickets uit!

Wedstrijd Duotickets Showbizzsite:

Wil jij één van de duo-tickets voor het concert van zondag 21 maart om 14.30 uur winnen? Dat kan! Place to be is de Antwerse Koningin Elisabethzaal. Laat ons voor donderdagavond 18 uur weten hoe jong Kathleen is. De winnaars worden vrijdag via mail verwittigd en wij dulden geen annulaties: kijk dus eerst of je zondagnamiddag 21 maart vrij bent voor je meedoet.

http://www.showbizzsite.be/wedstrijden/detail.asp?iImsNid=118633
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 17, Maart , 2010, 18:59:01 »

Ik ben vrij en ik ga...want heb mijn ticket al lang besteld....

Ben erg beneiuwd naar dat concert eigenlijk...haar cd mag er zijn.
katrijn
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #20 Gepost op: 17, Maart , 2010, 19:05:57 »

idd hier kaartjes ook al een geruime tijd in huis.

Greetz Katje!!!
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #21 Gepost op: 21, Maart , 2010, 22:32:56 »

Zondagmiddag was de spanning te snijden in de Koningin Elisabethzaal van Antwerpen.

Kathleen zong er voor het eerst sinds ze K3 verliet "In Symfonie".
De gelijknamige cd stond bijna drie maanden in de hitparade maar haalde de top 10 niet. Nochtans koos Kathleen voor Nederlandstalige liedjes die ze zelf in haar jeugd graag hoorde.

Denk maar aan Vreemde vogels van Claire, Roosje m'n roosje van Conny Vandenbos, Visite van Lenny Kuhr, Vlieg nooit te hoog van Bonnie St Claire, Bedankt Lieve Ouders van Vader Abraham en vele andere liedjes. Maar ook het duet met Danny De Munck mocht niet ontbreken.

Het was volgens één van onze bezoekers "een zeer leuk concert, vooral omdat er zoveel variatie inzat qua nummers: liedjes van op haar cd werden afgewisseld met leuke Nederlandstalige covers van Abba en een musicalliedje. Soms stond ze alleen op het podium, even later kreeg ze weer hulp van het kinderkoor. Ook het gastoptreden van Danny de Munck was zeer leuk, maar van mij mocht hij wel een nummertje meer zingen hoor!
Ik had mijn vader meegebracht en voor hem was het dubbel zo leuk. Allemaal liedjes van vroeger. Hij kende ze bijna allemaal en het was voor hem heel fijn om deze liedjes eens in een iets andere versie te horen!"

Zo hoeft u het eens niet van de Showbizz-Site reporter te plaatse aan te nemen.

Foto's: http://www.showbizzsite.be/fotoboek/fotos.asp?aid=8545

Bron : Showbizzsite
katrijn
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #22 Gepost op: 21, Maart , 2010, 22:36:02 »

was een super concertje amaai nog nie heb er echt van genoten.

Greetz Katje!!!
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #23 Gepost op: 21, Maart , 2010, 22:49:52 »

Heb jij dan nog enig idee hoe dat liedje noemt dat ze zelf geschreven heeft voor haar papa?
katrijn
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #24 Gepost op: 21, Maart , 2010, 22:51:56 »

da was idd ook een schoon liedje maar neen weet ook juist nie meer hoe het hete

Greetz Katje!!!
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #25 Gepost op: 22, Maart , 2010, 15:08:45 »

Heb het al gevonden op Youtube Lachen
Mooi liedje!
katrijn
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #26 Gepost op: 23, Maart , 2010, 22:38:30 »

ok ook nen keer gaan zoeken op youtube :-)

Greetz Katje!!!
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #27 Gepost op: 23, Maart , 2010, 22:39:51 »

ok ook nen keer gaan zoeken op youtube :-)

Voor Papa :

http://www.youtube.com/watch?v=StHep7nrnUI
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 24, Maart , 2010, 19:20:17 »

was een super concertje amaai nog nie heb er echt van genoten.

Jij niet alleen hoor Katrijn...voor mij was het ook een emotioneel concert op sommige momenten. (Bij voorbeeld bij Bedankt, lieve ouders....)
Leuk kinderkoor, goie concertband...

Heerlijk nummers gehoord, veel nostalgie. Ken veel van die nummers. Heb er van genoten.

Wel jammer van het weinige volk in de zaal, ze verdient meer vind ik. En stom dat De Rode Loper er niet was....dat verdoende ze toch hoor. 's Maandag vond ik ook geen artikel in mijn krant.... Boos

Maar vond het wel plezant dat ik jou nog es terugzag, Katrijn..... Grijns
« Laatste verandering: 24, Maart , 2010, 20:20:53 door Stadje » Gelogd
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #29 Gepost op: 24, Maart , 2010, 20:04:04 »

In Privé 12 die vanaf vandaag (24 maart) in de Nederlandse winkels ligt staat een artikel over het huwelijk van Kathleen, we zien in juni wel wat er allemaal klopt:

K3-bruid Kathleen trouwt in haar oude jurk!

Oud-collega's niet uitgenodigd op huwelijk . . .

Het nieuws dat Kathleen Aerts, de afvallige van op 'K3', op 12 juni trouwt met Steven van Hoof had eigenlijk pas daags na de huwelijksvoltrekking bekend moeten worden.
Kathleen 'ging' name­lijk voor een huwelijk in stilte en zelfs haar voormalige collegaatjes Karen en Kristel zouden niet aanwezig zijn. Maar misschien neg erger ook de jurk die zij zal dragen, is geen geheim meer...

Pas op zondag 13 juni, daags nadat voormalig K3-zangeres Kathleen Aerts (31) haar ja­woord geeft aan politieman Steven van Hoof. had ze haar geluk met haar fans willen delen, Maar dankzij de loslippigheid van Niels William, de bedenker van K3 en de huidig manager van Kathleen die een journalist in vertrouwen nam, ligt het nieuws van de verloving en het komende huwelijk al op straat.

Kathleen is dan ook niet blij. 'Over het uitlekken van het nieuws heb ik gemengde gevoelens. Onze verloving moest voorlopig geheim blij­ven, maar niet iedereen gunde ons dat geluk en dus lekte het veel te snel uit. Steven en ik hadden dit nog graag even voor ons gehouden, zodat we ten minste zelf konden genieten van deze magische stap in onze relatie.'
Dat Kathleen na het uitlekken van haar trouwdatum - zaterdag 12 juni - zo bitter reageerde, lijkt vooral ingegeven door het feit dat er nu nog maar weinig terecht zal komen van de door haar en Steven zo gewenste intieme huwelijksplechtigheid. waarbij slechts een klein aantal familieleden en een aantal intieme vrienden van bruid en bruidegom aanwezig zouden zijn.
Zelfs Kathleens voormalige K3-collegaatjes Karen en Kristel stonden - en staan - niet op de gastenlijst voor het huwelijk dat zal worden gesloten in de tuin van Kathleens eigen boerderij, die het afgelopen jaar met hulp van Steven grondig werd verbouwd. Overigens niet alleen voor henzelf, want ook Kathleens moeder, die na de dood van haar man Roger in 2005 alleen achterbleef en dreigde te ver­eenzamen, heeft daar nu haar eigen vertrekken. Hoe intiem de trouwerij zal zijn nu datum en locatie bekend zijn..?

Sissi-jurk
De weinige intimi die wel zijn uitgenodigd zullen niet worden verrast door de bruidsjurk. Die showt Kathleen namelijk al op de hoes van haar eerste solo-cd Kathleen in Symphony, waarop ze een duet zingt met Danny de Munk. Danny was afgelopen zondag ook speciale gast bij haar eerste soloconcert in de Antwerpse Koningin Elisabethzaal. Zo goed als zeker zal hij ook zingen op haar bruiloft, waar Kathleen zal schitteren in een Sissi-jurk. Bij het uitkomen van het album zei Kathleen al: 'Mooi hè, die albumcover met de witte Sissi-japon? Het was een droom om zo'n jurk te dragen. Ik heb altijd gezegd: Als ik trouw, wil ik als Sissi (de in 1898 overleden Keizerin van Hongarije die wereldberoemd werd door de beroemde Sissi-filmtrilogie met in de hoofdrol Romy Schneider, red).'
Maar toen wist nog niemand dat het huwelijk met Steven al in Kathleens agenda stond... Sterker nog, Kathleen ontkende eind vorig jaar nog hartstochtelijk dat een huwelijk met Steven tot de mogelijkheden behoorde. 'Trouwen is nog niet aan de orde, daarom dacht ik: Ik trek al eens zo'n Sissi-jurk aan voor de hoes van de cd. Dat kunnen ze mij al niet meer afnemen. Het was vreemd om een hele dag met die jurk rond te lopen, maar het resultaat mag er wezen.'
Of het op 12 juni dezelfde jurk zal zijn of een variant, wil de aanstaan­de bruid niet vertellen. Er moet. ook voor de bruidegom en de gasten, iets te raden overblijven. Maar dat Kathleen als Sissi-bruidje haar ja­woord zal geven, is een ding dat, volgens haarzelf, zeker is.
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte