Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 18:59:50
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Muziek
| | |-+  Kathleen Aerts
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 Print
Auteur Topic: Kathleen Aerts  (gelezen 4243 keer)
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #45 Gepost op: 17, April , 2010, 17:54:16 »

Boek is uit vond wel goed eigenlijk. Leuk om te lezen....
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #46 Gepost op: 18, April , 2010, 19:22:12 »

Vond ik ook en ik herkende er bepaalde zaken in...bv het verlies van haar vader...heb ook zoiets meegemaakt....
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #47 Gepost op: 12, Juni , 2010, 14:29:41 »

Het is een uniek iets: twee showbizzhuwelijken op één weekend tijd in Westerlo. Na Davy Gilles op vrijdag, was het zaterdag Kathleen Aerts die in het huwelijksbootje stapte.

Rond kwart over twaalf kwam de koets met familieleden van Kathleen en Steven het voorplein van het gemeentehuis van Westerlo opgereden. De zon was van de partij, eerder op de ochtend was het nochtans bewolkt boven Westerlo.
Kathleen werd door haar broer Bert aan Steven geschonken. De vader van Kathleen overleed jammergenoeg een aantal jaartjes geleden. Toeval of niet, Kathleen is vandaag getrouwd met een politieiagent.

Haar vriendinnen Karen en Kristel kwamen naar Westerlo afgezakt, net zoals Christoff, een héél goede vriend van Kathleen. Hij kwam quasi rechtstreeks van Duitsland waar hij gisteren op het podium stond.

Na de plechtigheid maakte Kathleen helaas weinig tijd voor de aanwezige fans en dat was toch een teleurstelling voor de kleinsten tussen het publiek. De koets ging in sneltempo richting boerderij van Kathleen waar in de achtertuin een grote tent staat opgesteld en waar het feest ongetwijfeld tot in de vroege uurtjes zal duren.

Wij wensen het jonge koppel een dikke proficiatn dat de liefde lang mag duren en dat hun liefde bezegeld zal worden met enkele mini-Van Hoofjes.

Straks mag je een pak foto's van het gebeuren in Westerlo verwachten.

Bron : Showbizzsite
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #48 Gepost op: 12, Juni , 2010, 14:39:03 »

Hier staan een heel pak foto's :

http://www.showbizzsite.be/fotoboek/fotos.asp?aid=8953
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #49 Gepost op: 03, Augustus , 2010, 14:21:06 »

Kathleen krijgt eigen tv show.

Toen Kathleen nog bij K3 zat,beleefde zij veel plezier aan hun tv-show 'De wereld van k3'.
Nu bereidt de zangeres in stilte haar eigen tv-programma voor.

Anderhalve maand na haar huwelijk met Steven,is Kathleen zopas op VTM cruise vertrokken.
En ook na haar terugkeer weet Kathleen wat te doen.
Ze krijgt immers haar eigen tv-programma voor kinderen.
In 'Kathleen,twee,drie' zal ze zowel zingen als acteren,verteld haar manager Niels William.
Momenteel wordt nog volop onderhandeld met diverse geinteresseerde zenders en zit alles nog in een voorbereidende fase.
Maar Kathleen zal in haar programma in elk geval toffe avonturen beleven.
Haar tv-programma zal ook worden gekoppeld aan een gelijknamige theatertoer.
Het is de bedoeling dat 'Kathleen,twee,drie' volgend jaar van start gaat.

Bron : Dag Allemaal
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #50 Gepost op: 03, Augustus , 2010, 18:30:02 »

Goh, ik dacht dat ze uit K3 stapte omdat ze iets volwassener wou worden en wat meer serieux wou opbouwen en nu wil ze terug een programma voor kinderen maken. Tja, het is blijkbaar moeilijk om een carrière na K3 op te bouwen.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #51 Gepost op: 03, Augustus , 2010, 19:08:25 »

De reden wrm ze uit k3 is gestapt was omdat ze het niet meer zag zitten om van op voorhand voor zo een periode voor vanalles en nog wat vast te liggen Knipoog
Nu doet ze wat ze wil,wanneer ze het zelf wil.
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #52 Gepost op: 10, Augustus , 2010, 12:04:31 »

Kathleen wordt mama!

Kathleen en Steven staan op de cover van de nieuwe Dag Allemaal.

Primeur : Verliefd,verloofd,getrouwd,en straks : kindje!
Intiem gesprek met Kathleen en Steven
Zwanger! 'Véél rapper dan verwacht!'

Binnenin staat een interview van drie pagina's en een half.
« Laatste verandering: 10, Augustus , 2010, 16:40:59 door pinkygirl » Gelogd
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #53 Gepost op: 10, Augustus , 2010, 12:05:02 »

Blijdschap alom in Westerlo want Kathleen is zwanger.

Kathleen, die twee maanden geleden in het huwelijk trad met Steven Van Hoof, was op de dag van haar huwelijk al 6 weken zwanger. Van een buikje was toen amper sprake, van liefdesgeluk des te meer.
Kathleen keek al langer uit naar een baby en het koppel besloot volgens Dag Allemaal de natuur z'n gang te laten gaan.

Kathleen heeft maar van één ding spijt: de zwangerschap duurt 9 maanden en da's een hele tijd. Liefst van al zou ze de baby morgen al beginnen knuffelen. Geduld is een schone deugd Kathleen.

Een dikke proficiat aan de ouders en oma in wording Maria, de moeder van Kathleen. Zij zal ongetwijfeld in de wolken zijn met de komst van haar eerste kleinkind.

Bron : Showbizzsite
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #54 Gepost op: 27, Augustus , 2010, 15:23:02 »

Ben blij voor hen beidjes....
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #55 Gepost op: 09, September , 2010, 11:12:01 »

Uit Het Laatste Nieuws van woensdag 8 september :

Kathleen Aerts (32) gaat opnieuw K3 spelen, maar dan in haar eentje. De zangeres, die 19 weken zwanger is, plant nieuwe kinderliedjes én een kinderprogramma. «Ik ben nu 1,5 jaar weg bij K3, maar waar ik ook kom, de kinderen blijven aan me plakken.»
Een bom ontplofte toen Kathleen in maart 2009 bekendmaakte dat ze uit K3 stapte. Na Zumba Yade', haar eerste solosingle die nogal K3 klonk, gooide ze het muzikaal over een andere boeg. Met `Kathleen in Symfonie', een cd vol. Nederlandstalige covers, mikte ze op een breder publiek. Tot nu, want nog geen jaar later werkt ze opnieuw aan een kinderrepertoire. «Het is maf. Ook al ben ik een tijd weg bij K3, de kinderen blijven aan me plakken. Omgekeerd is dat ook. En dus dacht ik: waarom zou ik niets voor hen maken, want ze bléven maar vragen naar nieuwe kinderliedjes. Wel, ze komen eraan. Al zeker vier songs. En ik werk aan een nieuw kinderprogramma.» Ook dat ligt in de lijn van `De wereld van K3'. Speels én educatief.

Huisvrouw
19 weken zwanger is ze. Goed voor een beginnend buikje, dat ze trots toont. «Ik voel me keigoed», glundert ze. Uit K3 gestapt, in juli getrouwd met Steven, nu zwanger: er is véél veranderd voor Kathleen. «Maar ik ben zó blij! Alle puzzelstukken vallen in mekaar.» De baby is voorzien voor 1 februari. «Geen idee wat het wordt. De gynaecoloog kan het nog niet zien. Jammer!» Nu K3 achter haar ligt, heeft ze wel de perfecte balans gevonden. «Ik doe mijn zin. Thuis zo'n beetje de huisvrouw spelen. Ik volg zelfs kookles (lacht)!»
zotventje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #56 Gepost op: 09, September , 2010, 21:01:44 »

het was duidelijk sinds het moment ze k3 verliet dat ze verder zou gaan met kindermuziek....

en proficiat met de zwangerschap x

OPROEP!
Ik zoek filmpjes van IDOOL 2003-2004-STAR ACADEMY (2005) DIE NIET OP YOUTUBE STAAN.
Priveberichtje aub danku
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #57 Gepost op: 23, September , 2010, 19:58:38 »

Foto's van de clipopname in Bornem :
http://www.showbizzsite.be/fotoboek/fotos.asp?aid=9526

Kathleen ziet der echt stralend uit!!
Ik vind het SUPER dat Peter zoveel foto's genomen heeft Grijns
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #58 Gepost op: 24, September , 2010, 12:19:57 »

Vandaag staat er in de krant een halve pagina over Kathleen.

Nu ze vijf maanden zwanger is, weet de voormalige K3-zangeres Kathleen Aerts het zeker: voortaan wil ze weer voor een kinderpubliek zingen. 'Dat K3-verleden wis je niet zomaar uit.'
Op een kinderboerderij in Bornem nam Kathleen gisteren tussen de kippen, geiten en biggetjes een videoclip op voor haar nieuwe nummer De boerderijblues. In een korte jeanssalopette die haar buikje toch nog een beetje kon verstoppen. 'Ik heb een perfecte zwangerschap', lacht een stralende Kathleen. 'Ik begin alleen een beetje last van mijn rug te krijgen nu mijn buik dikker wordt. Eind januari moet ik bevallen.'

Hoe zal de dochter heten?

Kathleen Aerts: 'Goed geprobeerd. (lacht) Echt, ik ken zelf het geslacht nog niet. De baby lag bij vorige controles nooit goed. Morgen moet ik weer op controle en ik hoop dat ik het dan eindelijk weet.'

Je bent vier videoclips aan het opnemen bij liedjes waarin je zingt over verschillende beroepen, zoals piloot en brandweerman. Duidelijk weer voor een kinderpubliek.

'Ja, maar dat is altijd de bedoeling geweest. Mijn eerste solosingle Zumba yadé was ook voor kinderen. Die Kathleen in symfonie-cd was een droom die ik allang koesterde. Maar afgelopen zomer heb ik veel met de Ketnetband opgetreden. Het was duidelijk dat kinderen mij nog steeds in hun hart sluiten. Ze zien de oude K3-clips op tv, alsof ik nooit ben weggeweestDat vind ik ook niet erg, ik ben erg trots op wat ik met K3 bereikt heb.'

Had je dan niet net zo goed bij K3 kunnen blijven?

'Ik heb nu een veel rustiger leven. Vroeger moest ik altijd rekening houden met de twee anderen. Als ik nu een maand op vakantie wil, beslis ik daar zelf over.'

Volg je nog wat er met K3 gebeurt?

'Van op een afstand, ik heb dat losgelaten. Het contact met Kristel en Karen is verwaterd, maar ik begrijp dat. Zij hebben het heel druk en ik heb nu ook een heel ander leven. Mijn man Steven en ik zijn de voorbije maanden veel op reis geweest. Bovendien steken we ook nog veel tijd in het verbouwen van ons boerderijtje.'

Er was ook sprake van het kinderprogramma 'Kathleen-twee-drie', dat jij zou presenteren?

'Dat is uitgesteld tot volgend jaar, als mijn buikje weg is. Met die vier videoclips kan ik mijn zwangerschap overbruggen. De komende maanden ga ik brainstormen met mijn teamke. We zijn niet snel tevreden.'

Je kan het ook online terug vinden :
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GDJ2VR8AO
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #59 Gepost op: 25, September , 2010, 12:18:36 »

Kathleen: 'Het is een jongen!'

'Het wordt een jongetje!'
Voormalig K3-zangeres Kathleen Aerts kent sinds gisteren het geslacht van haar baby en ze wou het blije nieuws heel graag met ons delen.
In onze krant van vrijdag vertelde Kathleen over haar nieuwe muzikale plannen en over haar zwangerschap die prima verloopt.

'Bij de vorige controles lag de baby nooit goed, dus ik weet echt nog niet of het een meisje of een jongen wordt. Maar ik ben natuurlijk razend benieuwd', zei ze. Maar toen Kathleen gisteren bij haar gynaecoloog op controle ging, kon die haar eindelijk zekerheid geven. 'Al zal ik pas echt zeker zijn als ik eind januari mijn baby in mijn armen kan houden', lacht Kathleen.

Bron : http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GRT2VTFBK
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte