Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 18:24:57
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Muziek
| | |-+  Tom Dice
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 10 Print
Auteur Topic: Tom Dice  (gelezen 6284 keer)
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 12, Maart , 2010, 14:25:27 »

Belgische inzending voor Eurovisiesongfestival komt binnen op 10.

Me and my guitar, het nummer waarmee Tom Dice ons land vertegenwoordigt op het Eurovisiesongfestival in Oslo, komt dinsdagavond al binnen in de MNM50. De Belgische inzending verovert meteen een knappe tiende stek in de lijst, die wordt samengesteld door de luisteraars van MNM.

De snelste hitlijst van Vlaanderen doet zijn naam weer alle eer aan. Minder dan 48 uur nadat het Eurosong-nummer Me and my guitar van Tom Dice in première ging op Eén, komt het al binnen in de MNM50. Sinds maandag kon via MNM.be gestemd worden op Me and my guitar. De reacties van de MNM-luisteraars zijn erg lovend, daarvan is de intrede van het nummer in hun dagelijkse hitlijst het beste bewijs. Meteen nieuw op 10, dat is overtuigend en een signaal dat het MNM-publiek meteen mee is met het gevoelige nummer dat onze kleuren zal verdedigen in Oslo.

Bron : Showbizzsite

Ben gisteren zijn nieuwe single gaan kopen sé.
En hoe meer ik Me And My Guitar beluister,hoe mooier ik het vind.
Het tweede liedje,Forbidden Love,den tekst is echt schoon..
Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 12, Maart , 2010, 14:27:39 »

Ik vind het een geweldig nummer! Ik zal zeker duimen voor hem tijdens het songfestival en het mag hier ook een dikke hit worden
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 12, Maart , 2010, 14:47:12 »

Ik ga ook duimen voor hem.
Ikzelf zou het niet durven,als mensen van op voorhand al redelijk negatief doen,en zoveel druk uitoefenen dat het goed moet zijn,of dat het wel zal floppen,brrr niks voor mij.
Ma ik vind het sjiek dat Tom het aandurft,en ik hoop voor hem dat het goed uit zal draaien.
Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #3 Gepost op: 12, Maart , 2010, 15:14:02 »

Zoals ik als geschreven heb in het eurosong topic
Na het horen van het nummer zitten de vlamingen als weer te zagen en te klagen: Zoals gewoonlijk 0 punten terwijl er heel veel posetieve reacties uit het buitenland komen.Kunnen we nu niet gewoon allemaal achter hem staan.En als het nu niets word tijdens eurosong dan gaan we teminste deze keer niet met een belachelijk nummer eruit
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 12, Maart , 2010, 15:15:48 »

Zoals ik als geschreven heb in het eurosong topic
Na het horen van het nummer zitten de vlamingen als weer te zagen en te klagen: Zoals gewoonlijk 0 punten terwijl er heel veel posetieve reacties uit het buitenland komen.Kunnen we nu niet gewoon allemaal achter hem staan.En als het nu niets word tijdens eurosong dan gaan we teminste deze keer niet met een belachelijk nummer eruit

Da vind ik er nu ook van sé!
Jonas
Full Member

Jonaske167@hotail.com
Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 13, Maart , 2010, 08:39:06 »

Mooi nummer!
Zal op #1 belanden in de ultratop 50 Knipoog
Maar voor de verdere verloop van zijn carriére zal het weinig betekenen.
zotventje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 13, Maart , 2010, 08:40:33 »

Mooi nummer!
Zal op #1 belanden in de ultratop 50 Knipoog
Maar voor de verdere verloop van zijn carriére zal het weinig betekenen.

Dat is zo wie zo altijd met het liedje dat naar het songfestival gaat, of Idool wint  Knipoog

OPROEP!
Ik zoek filmpjes van IDOOL 2003-2004-STAR ACADEMY (2005) DIE NIET OP YOUTUBE STAAN.
Priveberichtje aub danku
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 17, Maart , 2010, 13:58:30 »

Tom Dice wil 9 kilo kwijt
Tom Dice heeft er veel voor over om met de perfecte looks naar Oslo te vertrekken.

In Tv-Familie vertelt de zanger dat hij al 6 kilo vermagerd is maar dat hij nog drie kilo kwijt moet om op zijn ideale gewicht te zitten.

Tom geeft wel toe dat hij aan extra spiermassa wil gaan werken. Hij wil er toch iets afgetrainder uitzien dan nu het geal is. De zanger hoopt zo de winstkansen van België te verhogen.

Zolang we maar beter scoren dan Nederland zal iedereen tevreden zijn, nietwaar?

Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #8 Gepost op: 18, Maart , 2010, 15:10:32 »

Tom Dice nieuw op 2 in Ultratop

Goed nieuws voor Tom Dice. De Vlaamse hoop op het komende Songfestival in Oslo maakt volgende zaterdag een indrukwekkende entrée in de Ultratop 50. Met 'Me and my guitar' komt hij uit het niets de hitparade binnen op nummer 2. De single is sinds 13 maart verkrijgbaar via iTunes en in de winkels. 'Me and my Guitar' werd klaarblijkelijk niet alleen internationaal - met andere woorden bij de internationale songfestivalfans en de bookmakers - goed ontvangen maar blijkt dus ook in eigen land best gesmaakt te worden. Getuige de tweede plaats die Tom aanstaande zaterdag inpalmt in de Ultratop 50.

bron: eurosong.be

pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 19, Maart , 2010, 12:59:22 »

Belgische inzending voor Eurovisiesongfestival populair op MNM.

Me and my guitar, het nummer waarmee Tom Dice ons land vertegenwoordigt op het Eurovisiesongfestival in Oslo, schopt het donderdag 18 maart tot de hoogste plek in de MNM50. Die hitlijst wordt integraal samengesteld door de luisteraars van MNM.

De snelste hitlijst van Vlaanderen heeft een nieuwe koploper. Me and my guitar van Tom Dice staat nog geen twee weken in de MNM50, of het nummer prijkt al helemaal bovenaan de lijst. De luisteraars van MNM stemden de Belgische inzending voor het Eurovisiesongfestival destijds al in minder dan 48 uur na zijn première op Eén de MNM50 in. Nu duwen ze Tom Dice zelfs voorbij Storm van Milk Inc., de vorige nummer 1 in de MNM50.

Zo snel op 1 geraken is geen record. Fairytale van Alexander Rybak, het winnende Songfestivalnummer van vorig jaar, deed het in drie dagen tijd, maar volgens presentator Thibaut Renard is het wel erg straf: “Een Vlaamse plaat die zo snel de favoriet van onze luisteraars wordt, da's erg indrukwekkend. Het nummer mag dan een extra push krijgen omdat het deze week ook de Big Hit is op MNM, toch, en zeker in zijn geval, hoedje af!”

Zaterdag komt Me and my guitar van Tom Dice op 2 binnen in de Ultratop. Ondertussen voert de kandidaat voor het Eurovisiesongfestival ook al ruim een week de Belgische download-top 10 van iTunes aan.

stino
Full Member

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #10 Gepost op: 20, Maart , 2010, 10:28:33 »

Hij scoort intussen ook in de waalse ultratop, en zelfs in de top 100 van Nederland.  Lachen
Ik begin nu stilaan toch wel te dromen van een finaleplaatsje   Beschaamd

België is btw het enige land dat nog nooit de finale gehaald heeft op het songfestival..
Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #11 Gepost op: 20, Maart , 2010, 10:55:54 »

Het moet toch ooit eens lukken he en waarom nu niet he
Ik weet dat er veel ballades zijn dit jaar,zitten er eigelijk veel ballades tussen in Tom zijn finale?
stino
Full Member

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #12 Gepost op: 20, Maart , 2010, 23:45:58 »

7 van de 17
Tineke
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #13 Gepost op: 21, Maart , 2010, 03:17:21 »

7 van de 17

Cru gezegd: Heeft het dan nog wel zin dat Tom Dice en zijn gevolg een ticket naar Oslo kopen? Gezien de rampzalige halve finale waar we inzitten (qua landen) en als ongeveer de helft dan ballads zijn ...

Ik was vroeger altijd hevige fan van het Eurovisiesongfestival - toen het nog ietsje kleinschaliger was dan toch (mijn vader kijkt er al van in zijn jeugd naar - het stond dus vroeger bij ons elk jaar op en we gaven zelfs zelf punten - en ik heb die kriebel als klein kind al overgenomen) ...
Maar de laatste jaren en met het telkens ontbreken van BE in de finale, vind ik het zelden nog de moeite te kijken (het winnend lied vind ik achteraf wel ergens op You Tube ofzo) ... Ik weet dat mijn vader wel nog naar de finale kijkt, maar het ook nog maar zelden echt de moeite vindt.

Ik ben ik
dus wen er maar aan
Een unicum
zoals de zon en de maan
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 22, Maart , 2010, 15:06:11 »

Tom Dice doet het ontzettend goed in de charts
Tom Dice scoort met zijn Eurosong-inzending Me and My Guitar ontzettend goed in de hitparades.

In de Ultratop komt hij deze week meteen binnengevlogen op de tweede plaats. Hij moet enkel nog de Haïti-single van Natalia en Gabriel Rios laten voorgaan. Ook in Wallonië zijn ze wel te vinden voor het sobere liedje van Tom. Me and my guitar komt er binnen op 24 en dat is best wel uitzonderlijk. Ook onze noorderburen weten Tom Dice wel te appreciëren. Het nummer komt er bescheiden binnen op 85. Dat zal wel iets met Tom Dice z’n performance in de Belgenshow van Paul De Leeuw te maken hebben. De chart waarin Tom het best scoort is de MNM 50. Daar stond hij na enkele dagen al op één te pronken en slaagde hij erin om Milk Inc en Owl City van de troon te stoten.

Zou Tom Dice dan toch een grote kans maken op een overwinning op het Eurovisiesongfestival? Bookmakers voorspellen dat Tom sowieso hoog zal eindigen. Hun voorspellingen zijn natuurlijk niet altijd even betrouwbaar, want in het verleden werd ook al een mooie score voor Xandee en Kate Ryan voorspeld. En iedereen weet hoe dat is afgelopen

Pagina's: [1] 2 3 ... 10 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte