Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 20:05:31
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Muziek
| | |-+  Tom Dice
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 8 9 [10] Print
Auteur Topic: Tom Dice  (gelezen 6289 keer)
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #135 Gepost op: 30, Mei , 2010, 20:06:10 »

Tja, het is niet meteen simpel om een vaste waarde te worden zoals Clouseau of Natalia. Je ziet vaak dat artiesten die een beetje in de commerciële popsector zitten dat ze één of twee albums meegaan en dat het daarna soms oorverdovend stil kan worden rond hen. Vaak omdat ze zo gehypet worden dat iedereen het na een tijdje moe is en men al op zoek is naar de nieuwe hype. Goede muziek maken en kwaliteit blijven brengen zijn noodzakelijk, al is het geen 100%-garantie op een langdurige carrière. Maar laten we niet meteen doemdenken en het Tom vooral gunnen.

Op Europees vlak is natuurlijk een ander verhaal. Daar is het veel moeilijker om door te breken en bovendien zit er niemand op een Belgische artiest te wachten. Men kan hopen op een Milow'ke, maar zulke toevaltreffers overkomen niet veel artiesten. Maar als je het niet probeert, lukt het natuurlijk nooit.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
Jonas
Full Member

Jonaske167@hotail.com
Bekijk profiel WWW
« Antwoord #136 Gepost op: 31, Mei , 2010, 04:18:44 »

Itunes update :

1 & 34 - Belgium
2 & 89 - Luxemburg
6 & 75 - Germany
8 - Sweden
9 & 219 - Norway
11 & 142 - Austria
11 - Ireland
12 & 259 - Denmark
13 & 182 - Netherlands
25 - Greece
30 & 56 - Switzerland
39 & 93 - Spain
49 - United Kingdom
65 & 211 - Finland
87 - Portugal
208 - France
209 & 231 - Australia
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #137 Gepost op: 03, Augustus , 2010, 14:23:27 »

Tom Dice weer vrijgezel.

Liefdesverdriet voor onze Eurosongdeelnemer.

Een lange afstandsrelatie kan een sterke relatie zijn maar dat is zeker geen garantie. Kijk maar naar Tom Dice die tot over z'n oren verliefd geworden was op de Poolse achtergrondzangeres Weronika Bochat? Ze leerden elkaar in Oslo kennen tijdens het Eurovisie Songfestival en hadden nog contact met elkaar via het internet. Onlangs was Weronika zelfs in ons land maar het heeft niet mogen zijn.

Tom Dice mag dan liefdesverdriet hebben, er zijn ongetwijfeld veel meisjes in Vlaanderen die dolblij zijn dat Tom weer vrijgezel is. De jacht kan beginnen....

Bron : Showbizzsite
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #138 Gepost op: 02, September , 2010, 16:31:09 »

Zieke Tom Dice annuleert concert, maar verwent wachtende fans.

Eurosongrevelatie Tom Dice werd normaal zaterdagnamiddag in de Lange Zoutstraat in Aalst verwacht. Hij zou daar in de winkel van boeken- en multimediabedrijf ECI een akoestische set spelen voor de promotie van zijn nieuwste single ‘Lucy’.

Helaas was Tom zaterdag geveld wegens ziekte en kon hij niet aanwezig zijn.

Het akoestisch optreden en de signeersessie werden geannulleerd. Maar de honderden fans die bij ECI speciaal stonden te wachten voor dit optreden en de handtekeningsessie, gingen niet met lege handen naar huis. Enerzijds kregen ze een officiële brief van Tom Dice en zijn management waarin ze hun excuses aanboden. Aan die brief hing een strook waarop de personen die speciaal voor het optreden kwamen, hun gegevens konden invullen zodat ECI hen zeer binnenkort kan contacteren voor een nieuwe concertdatum. En die komt er snel aan!

En anderzijds kregen de aanwezige fans eveneens van ECI, in samenspraak met het management van Tom Dice, een gratis single van Tom Dice. Dit gebaar werd door de aanwezige fans die voor het optreden naar Aalst waren gekomen enorm geapprecieerd en iedereen was dan ook zeer begripvol.

Bron : Showbizzsite
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #139 Gepost op: 25, November , 2010, 13:36:01 »

De nieuwe single van Tom Dice, 'A Thousand Years' is vanaf vandaag te koop op Itunes!

http://itunes.apple.com/be/album/a-thousand-years-single/id406248590
zotventje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #140 Gepost op: 26, November , 2010, 18:17:17 »

De nieuwe single van Tom Dice, 'A Thousand Years' is vanaf vandaag te koop op Itunes!

http://itunes.apple.com/be/album/a-thousand-years-single/id406248590

Toch nog een "NIEUWE" dan en geen single-van-album-dat-al-zo-lang-uit-is  Knipoog Knipoog Knipoog Lachen

OPROEP!
Ik zoek filmpjes van IDOOL 2003-2004-STAR ACADEMY (2005) DIE NIET OP YOUTUBE STAAN.
Priveberichtje aub danku
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #141 Gepost op: 26, November , 2010, 20:08:44 »

3 singles van 1 album is toch niet overdreven veel?
En zijn album is april van dit jaar uitgekomen,is da zo lang?Verbaasd?
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #142 Gepost op: 27, November , 2010, 10:16:33 »

Neen, ik vind 3 singles uit een album ook niet zo vreemd. Wat ik wel raar vind, is dat men bij Lucy vertelde dat Lucy een logische keuze was omdat het in dezelfde lijn als Me and my guitar lag, namelijk meer akoestisch, maar dat men bij een volgende single toch meer andere aspecten van Tom Dice wou laten zien. Maar ik moet zeggen dat ik die nieuwe single toch nog altijd in de lijn van Bleeding Love, Me & My Guitar en Lucy vind liggen. Jammer...

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #143 Gepost op: 27, November , 2010, 12:24:24 »

Ja dat vind ik nu ook wel,dat het zowat in dezelfde lijn ligt.
Maar ik denk dat dit komt omdat hij dit nummer voor een meiske geschreven heeft (als ik me niet vergis was dat bij Lucy ook),dus ik denk dat het daarom dit nummer geworden is als nieuwe single  Tong
Ik wou da iemand eens voor mij een liedje schreef Grijns
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #144 Gepost op: 03, December , 2010, 20:45:33 »

Lol Pinky...mss doet ie dat ooit he :p
Fri
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #145 Gepost op: 19, Februari , 2011, 22:15:46 »

Hey

Ik weet niet of iemand me kan helpen...
Zijn er hier nog mensen die via Sonic Angel 'aandelen' van Tom kochten?
Op de site van Sonic kan ik daar precies niets meer van terug vinden....
Kan iemand helpen?
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #146 Gepost op: 20, Februari , 2011, 12:03:41 »

Ik denk dat je moet wachten tot 1 april.Ze betalen telkens uit op 1 april en 1 september.
En ik vond dit bericht terug op Showbizzsite : http://www.showbizzsite.be/nieuws/detail.asp?iImsNid=138988 
en dat is van november 2010.
zotventje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #147 Gepost op: 20, Februari , 2011, 20:02:48 »

Ik denk dat je moet wachten tot 1 april.Ze betalen telkens uit op 1 april en 1 september.
En ik vond dit bericht terug op Showbizzsite : http://www.showbizzsite.be/nieuws/detail.asp?iImsNid=138988 
en dat is van november 2010.

Je moet je zeker niet verwachten aan een mail van hen.
Ik probeerde hen TWEE VOLLEDIGE WEKEN ELKE dag te bereiken via tel,mail enz.... om EEN SUPERGROOT SOM aandelen te kopen, en PAS TOEN HET TE LAAT WAS en ik GEEN AANDELEN MEER KON KOPEN kreeg ik een mailtje. En ik praat niet juist over Tom Dice, want met alle respect, van hem zou ik er geen kopen

OPROEP!
Ik zoek filmpjes van IDOOL 2003-2004-STAR ACADEMY (2005) DIE NIET OP YOUTUBE STAAN.
Priveberichtje aub danku
Pagina's: 1 ... 8 9 [10] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte