Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 18:48:34
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Muziek
| | |-+  Milk Inc
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 5 Print
Auteur Topic: Milk Inc  (gelezen 2367 keer)
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 12, Maart , 2010, 14:29:59 »

Milk Inc stormt naar boven in Ultratop!

Vorige week stond Storm van Milk Inc nog op 22 in de Ultratop 50. Deze week is de plaat al doorgestoten naar de top van de chart.

Milk Inc heeft al ontzettend veel hits gescoord in Vlaanderen, maar toch stond de groep nog maar vier keer op één in de Ultratop. In 2000 met Walk On Water, in 2004 met Whisper en vorig jaar nog met Blackout. En nu slagen Regi en Linda daar dus weer in met Storm.

De nummer 1-positie is een mooi verjaardagscadeau voor Regi. Donderdag werd de dj 34 en dat vierde hij met een stevig feestje. Naast een nummer 1-notering kreeg Regi ook nog tal van andere cadeautjes. Van zijn vriendin Elke Vanelderen kreeg hij bijvoorbeeld een hometrainer. Misschien een tip voor Regi om aan de conditie te werken?

Bron : Showbizzsite
Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 12, Maart , 2010, 14:34:04 »

Deze week zijn ze van 1 naar 2 gezakt  Knipoog
Hun laatste nummer Storm is goed maar vind hun vorige single blackout beter
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 12, Maart , 2010, 14:45:04 »

Ik vind Storm leuker,maar nog niet zo leuk als Tonight.
Jonas
Full Member

Jonaske167@hotail.com
Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 13, Maart , 2010, 08:37:51 »

Niet echt mijn ding!
Ze worden overgehypt volgens mij Beschaamd
zotventje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 13, Maart , 2010, 08:43:32 »

Niet echt mijn ding!
Ze worden overgehypt volgens mij Beschaamd

Amai nog niet. Kon het niet beter zeggen Rollende ogen

OPROEP!
Ik zoek filmpjes van IDOOL 2003-2004-STAR ACADEMY (2005) DIE NIET OP YOUTUBE STAAN.
Priveberichtje aub danku
Faithless²
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 13, Maart , 2010, 10:11:03 »

Hun concerten in het Sportpaleis zijn nochthans altijd dik in orde! Geweldige ambiance  Lachebek

Groetjes van Ingrid!
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 13, Maart , 2010, 10:33:27 »

Ik moet zeggen dat ik de hype rond Milk Inc ook wat overroepen vind. De vroegere hits met Ann kan ik nog best smaken, maar met Linda is het een hele tijd eenheidsworst geweest. Er is zelfs een periode geweest dat ik de singles niet uit elkaar kon houden omdat ze hard op elkaar geleken. De laatste tijd is het weer wat beter, maar ik vind ze wel niet meer zo super.

Ik heb wel de indruk dat we met Milk Inc. een Clouseau-scenario krijgen. Milk Inc is zo dominant op het Belgisch dancefront dat anderen zich moeilijk kunnen opwerken. Sylver, Lasgo, Peter Luts, AnnaGrace, ... ze krijgen allemaal ook wel een deeltje van de koek en van de media-aandacht, maar het blijven toch wat kleinere vissen. Terwijl ze soms veel betere singles maken dan Milk Inc of meer vernieuwend en frisser klinken.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
Faithless²
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 13, Maart , 2010, 15:43:03 »

Ik moet zeggen dat ik de hype rond Milk Inc ook wat overroepen vind. De vroegere hits met Ann kan ik nog best smaken, maar met Linda is het een hele tijd eenheidsworst geweest. Er is zelfs een periode geweest dat ik de singles niet uit elkaar kon houden omdat ze hard op elkaar geleken. De laatste tijd is het weer wat beter, maar ik vind ze wel niet meer zo super.

Ik heb wel de indruk dat we met Milk Inc. een Clouseau-scenario krijgen. Milk Inc is zo dominant op het Belgisch dancefront dat anderen zich moeilijk kunnen opwerken. Sylver, Lasgo, Peter Luts, AnnaGrace, ... ze krijgen allemaal ook wel een deeltje van de koek en van de media-aandacht, maar het blijven toch wat kleinere vissen. Terwijl ze soms veel betere singles maken dan Milk Inc of meer vernieuwend en frisser klinken.

Die indruk heb ik ook wel eigenlijk.
Ik vind ze goed, zeker hun concerten, maar ik vind ook wel dat het soms gewoon TE is!
Ik vind Sylver, Jessy, AnnaGrace enz... ook heel goed, ik koop van hun dan ook regelmatig hun liedjes en ga nu ook naar het concert van Sylver Lachebek
(En daar zit dan ook weer een snufje Regi bij Knipoog)

Groetjes van Ingrid!
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 14, Maart , 2010, 12:59:07 »

Zaterdagavond stonden Regi en Linda van Milk Inc in de Oostendse Sleuyter Arena.

Voor hun concert passeerden ze in de nabijgelegen Media Markt voor een signeersessie en daar ging ook fotograaf Wim Dezutter langs. Het resultaat is een reeks met nieuwe foto's van Milk Inc!

Foto's van de signeersessie :

http://www.showbizzsite.be/fotoboek/fotos.asp?aid=8515

Bron : Showbizzsite
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 14, Maart , 2010, 16:09:47 »

Zaterdagavond was “Milk Inc. time” in de Oostendse Sleuyter Arena. De basketbal tempel was voor de gelegenheid even omgedoopt tot danstempel voor de “Blackout live” toer.

Het voelde een beetje raar, als tiener was ik in de jaren ’90 al aanwezig in de fuifzalen en industriehallen waar Milk Inc. en andere groepen, de danssfeer creëerde, en nu in deze grote arena leek dit een onbegonnen zaak.

Doch toen de lichten doofden en intromuziek startte, begon de opgekomen massa als één geheel te bewegen... Onder luid gejoel werd de eerste song ingezet en pas bij het tweede nummer, onder luid knallend vuurwerk, kwamen Regi en Linda het podium op gestormd, om er eens een goed in te vliegen! De handjes gingen de lucht in en de toon was gezet voor de rest van de avond... Al vanaf de tweede song stond iedereen in de zaal recht, waardoor de stoelen overbodig werden. Er werd gedanst tussen de stoelen op de trappen en in het middenplein, stilzitten was niet meer mogelijk.

De eigen Milk Inc. songs werden afgewisseld met hun favoriete nummers uit de jaren ’80-’90 en ’00. Een van de hoogtepunten van de avond was toch wel toen Regi van het podium sprong en de zaal indook met de woorden : “We gaan eens zien wat voor vlees we in de kuip hebben vanavond! ” en hij het nummer “The only” zong, tussen het publiek.

De lichtshow kende een fantastisch begin, maar verzwakte naar het einde toe. Bij het nummer “Go to hell” werd de finale ingezet met een vuurspektakel, en als afsluiter knalde “Walk on water” het feestje ten einde.

Het was feest voor jong en oud, van kinderen tot volwassenen over 3 of 4 generaties, sprongen en dansten de avond uit.

Milk Inc. was vroeger al een feest, is nu een groter feest en zal waarschijnlijk nog lang een feest blijven.

Bron : Zangtalent
katrijn
Hero Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #10 Gepost op: 14, Maart , 2010, 16:39:51 »

was gisteren ook te vinden op de signeersessie was wel wa volk vond ik.

Greetz Katje!!!
stino
Full Member

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #11 Gepost op: 23, April , 2010, 22:46:31 »

't staat precies nog nie op de showbizzsite of andere nieuwssite's, maar heb uit goede bron vernomen dat de voormalige zangeres van Milk Inc, Ann Vervoort (ex van Pat Krimson) vandaag overleden is..
RIP
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 24, April , 2010, 00:07:21 »

Geschrokken Daar schrik ik nu van. Ik zie ook nog niets op andere sites en hoop dus dat dit niet waar is. Maar anders, echt zo erg  Huilen. Hoe komt het?

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
stino
Full Member

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #13 Gepost op: 24, April , 2010, 09:39:38 »

Nu staat het ook in de krant, het laatste nieuws. En op hun website:
http://www.hln.be/hln/nl/946/Muziek/article/detail/1097209/2010/04/24/Voormalige-zangeres-van-Milk-Inc-33-overleden.dhtml

De showbizzsite zal nu wel rap volgen.

De 33-jarige Ann Vervoort, voormalige zangeres van de succesvolle Belgische danceformatie Milk Inc., is donderdagnacht thuis in het Limburgse Houthalen-Helchteren overleden. De omstandigheden van haar dood zijn nog niet helemaal opgehelderd, er is enkel bekend dat er "veel drugs en drank mee gemoeid zouden zijn" schrijft de krant Het Laatste Nieuws. 
Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #14 Gepost op: 24, April , 2010, 09:46:04 »

Vorige week was ik mijn oude singles aan het bekijken en ik kwam milk inc met promise tegen toen vroeg ik mij nog af hoe het met haar was.
Ben toch geschrokken hoor  Geschrokken
Pagina's: [1] 2 3 ... 5 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte