Showbizzforum.be

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07, Februari , 2012, 19:39:10
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Welkom op het nieuwe Showbizzforum

+  Showbizzforum.be
|-+  Showbizzforum
| |-+  Muziek
| | |-+  Milk Inc
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 Print
Auteur Topic: Milk Inc  (gelezen 2370 keer)
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #30 Gepost op: 24, April , 2010, 18:13:21 »

HOU OP ME RUZIE MAKEN PVD
Shakira
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 24, April , 2010, 19:02:49 »

Erg genoeg...

Ik vind dat Metal deze keer over de schreef gaat...we weten NIETS over de doodsoorzaak, dus we moeten geen voorbarige conclusies trekken of iemand zomaar de schuld geven..

Geloof nooit dat Ann zwaar aan de drugs leed....maar ja, ik ben niets, ik ben niemand...

alles wijst op overdossis .. komaan Stadje .. lees zelf maar , de conclusie is toch snel gemaakt zéker

http://www.hln.be/hln/nl/946/Muziek/article/detail/1097209/2010/04/24/Voormalige-zangeres-van-Milk-Inc-33-overleden.dhtml

ze kon goed zingen en het is spijtig voor haar en de familie, maar sommige zaken moeten we niet gaan ophemelen hé
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #32 Gepost op: 24, April , 2010, 19:09:58 »

Bij vtm zeiden ze dat de doodsoorzaak nog niet vaststond.
Cheetah
Hero Member

kim0033@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #33 Gepost op: 24, April , 2010, 19:52:31 »

Pas op wat metal zegt zullen vele mensen denken zeer erg voor de nabestaande maar overdosis drug en drank is u leven op het spel zetten

Ken iemand die hun tweeling zonen verloren hebben in een verkeersongeluk (niet de snel gereden in slaap gevallen achter het stuur).Die zonen werkte die laatste maanden bijna dag en nacht en dat is teveel geworden.En dan zeggen ze nog vaak tegen die mensen dat het hun eigen schuld was en ergens van binnen weten ze dat hun zonen ergens fout geweest zijn (om geen rust te nemen) maar ik blijf er bij dat je zoiets niet zegt tegen ouders die hun kind verloren zijn (wat de oorzaak ook is)
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #34 Gepost op: 24, April , 2010, 20:10:45 »

Iemand uit mijn eigen vriendenkring heeft zichzelf twee jaar geleden van het leven beroofd.
Had ook serieuze problemen..
Maar om dan te zeggen dat het zen eigen schuld is,dat de tijden niet meer zoals vroeger zijn,dat is algemeen geweten,nu is het bijna ieder voor zich,je moet kunnen blijven meedraaien met de maatschappij,en de druk is jammer genoeg soms zo hoog,dat niet iedereen daar op dezelfde manier mee omgaat..
En niet iedereen kan of durft hulp te vragen,en probeert het zelf op te lossen,wat niet altijd goed uitdraaid.
Maar idd uit respect voor de mensen zeg je sommige dingen beter niet.
Maar dat is iedereen zijn mening zeker..
Faithless˛
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #35 Gepost op: 25, April , 2010, 21:32:00 »

Het overlijden van de 33-jarige ex-zangeres van Milk Inc. wordt als verdacht beschouwd gezien haar jonge leeftijd. Daarom wordt morgen een autopsie op haar stoffelijk overschot uitgevoerd. Dat maakte het parket van Hasselt zondag bekend.

bron: hln.be

Groetjes van Ingrid!
Faithless˛
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #36 Gepost op: 26, April , 2010, 17:43:34 »

http://www.hln.be/hln/nl/946/Muziek/article/detail/1097638/2010/04/26/Autopsie-op-stoffelijk-overschot-ex-Milk-Inc--zangeres-Ann-Vervoort.dhtml

Groetjes van Ingrid!
Faithless˛
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #37 Gepost op: 27, April , 2010, 12:07:41 »

Vriend Ann Vervoort opgepakt!

Groetjes van Ingrid!
Faithless˛
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #38 Gepost op: 27, April , 2010, 12:20:16 »

Ex-zangeres Milk Inc. stikte in eigen braaksel

Groetjes van Ingrid!
Shakira
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #39 Gepost op: 27, April , 2010, 12:36:47 »

erg vind ik het  Huilen
Faithless˛
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #40 Gepost op: 27, April , 2010, 14:46:15 »

Uhu, absoluut. En wat de reden ook mag zijn van haar doodsoorzaak, ze is er niet meer, en dat is al erg genoeg Droevig.

Zo is dat!

anne shownieuws - Ann Vervoort Special

RIP  Huilen

Groetjes van Ingrid!
Stepperke
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #41 Gepost op: 27, April , 2010, 17:54:35 »

Triestig verhaal.

Al moeten we toch nog niet te snel conclusies nemen qua drugsgebruik. Men vertelde het juist ook op MNM dat het wat doet denken aan de dood van Boyzone-zanger Stephen Gately. Daar werd ook meteen geschreven dat het door drugs was, maar na enkele weken bleek dat helemaal niet het geval te zijn. Hij stierf door een longoedeem veroorzaakt door hartfalen - wat ervoor zorgde dat hij dus ook stikte in zijn eigen braaksel. Alleen haalde dat verhaal natuurlijk niet de grote koppen en de voorpagina's en heb ik het ook maar per toeval gelezen.

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
Stadje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #42 Gepost op: 28, April , 2010, 14:49:31 »

Idd Stepperke....

En ik geloof NOOIT dat Ann aan de drugs zat....
pinkygirl
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #43 Gepost op: 28, April , 2010, 16:20:33 »

In de krant Het Laatste Nieuws van vandaag staat dat Ann en haar vriend aan kinderen wilden beginnen,dan zou het toch raar zijn als ze aan de drugs zou zitten?
Verder verteld haar mama dat Ann aan een hartziekte zou geleden hebben,en dat ze er nog steeds van overtuigd is dat dat de oorzaak is.
Debbie
Full Member

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #44 Gepost op: 28, April , 2010, 17:20:34 »

Ook in het Nieuwsblad stond een reactie van Ann haar ouders, dat ze het ook niet echt kunnen geloven dat hun dochter aan de drugs zat.
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte